Enige tijd geleden werden er regelmatig statistieken geplaatst, en ik vond dat het wel weer eens tijd werd om dit te herintroduceren. Het is namelijk wel interessant om wat meer over Wereldwijzer achter de schermen te weten te komen.
In de maand februari hebben er 274,751 sessies plaats gevonden via de Wereldwijzer Site. En 274,463 via de Wereldwijzer App. Verder hebben 630 nieuwe reizigers zich geregistreerd.
In de maand februari hebben er 274.751 sessies plaats gevonden via de Wereldwijzer Site. En 274.463 via de Wereldwijzer App.
Het zou wel heel toevallig zijn als dit klopt. Dat betekend dat er via de app precies evenveel sessies zijn geweest als er via de browser zijn geweest.
Het originele bericht is nog niet aangepast, de quote wel :dag:
Overigens, geen statistieken per subforum meer? Ik zou toch weleens willen weten of het Noord-Korea-forum inmiddels het Thailand-forum al heeft ingehaald :biggrin:
Mysterie opgelost, ik zat in het verkeerde bericht te werken. Had toch inderdaad jou quote aangepast (vraag me niet waarom) ipv van de originele post. En ik maar denken dat ik dacht huh maar ik het de originele post aangepast. Toen ik net naar beneden scrolde zag ik dat de originele post niet was aangepast! Dus daar zat het um in!
Ik zal navragen waar ik dat kan vinden? Alles aangeklikt in Google Analytisch, en in de AdminCp stond bij statistieken alleen de nieuwe gebruikers, hoeveel nieuwe onderwerpen er gestart zijn deze maand, hoeveel posts er geplaatst zijn deze maand, en de gebruikersactiviteiten per maand.
Als ik uitvind waar ik dat vind zal ik het met alle liefde toevoegen :cheer:
Hakuna matata !
Maar 't zou wel fijn zijn (zoals hieronder/-boven al geopperd) om naast die algemene cijfers, ook wat meer specifieke statistieken met betrekking tot de respectieve (sub)forums, … te vernemen. Lukt dat, denk je ?
Niet zozeer voor mij. Maar ik wil aannemen dat de respectieve forumbeheerders er wel wat aan hebben.