Stagiair(es) gezocht in Paramaribo, Suriname, bij innovatief bedrijf

Enthousiaste stagiair(es) gezocht voor innovatief Kas-Tuinbouwbedrijf in Paramaribo.

Wij hebben momenteel verschillende opdrachten op het gebied van:

  • Marketing / Multimedia
  • Bedrijfskunde / bedrijfs management en administratie
  • Teelt onderzoek naar Sierteelt in de kas
  • Onderzoek lokale / regionale markt voor de sierteelt

Per zo spoedig mogelijk.

Wij kijken uit naar jullie reacties.

Hallo

ik ben een Belgische en verhuis evt. over enkele maanden naar Suriname. Mijn vriend kan aan de slag als bosexploiteur bij Greenhaert en nu zoek ik ook iets om mij toch nuttig te kunnen bezig houden.

Ik heb een master in economie (handelswetenschappen) en geef al 8 jaar les (bedrijfsbeheer, wiskunde, …) aan de laatstejaars. Vorig jaar werkte ik als assistent-leerkracht in Amerika.

Verder reis ik graag en veel; studies in Polen, uitwisselingen met Vietnam en dus Amerika, … véél rugzaktrektochten. Organiseren en initiatief nemen doe ik graag. Engels, redelijk Frans, beetje Spaans en uiteraard Nederlands zijn mijn talen. Computervaardigheid zeker OK.

Tja, meer info kan je vragen. Laat maar weten als ik wat kan betekenen voor uw bedrijf.

Vriendelijke groet,
Liesbeth

1 like

Beste,
Stichting ProjecthulpSuriname (SPS) is per direct op zoek naar vrijwilligerscoordinatoren voor op kantoor.
Verder zijn er diverse sociale projecten waar je een bijdrage aan kan leveren.
op 14 mei organiseert SPS een informatiedag in Utrecht en op 28 mei in Gent.
Voor meer informatie zie www.projecthulpsuriname.nl. Als verder vragen hebt, kan je me mailen.
groet Jolanda Donk voorzitter SPS

Goedendag.
Mijn naam is Jolanda Donk en ik ben voorzitter van Stichting Projecthulp Suriname.
Kunt u mij meer informatie over uw activiteiten mailen.
vr.groet
Jolanda Donk

Beste Cron,

Beetje laat, maar is er nog behoefte?

Met een vriendelijke groet,

Rick