In alle onze chalets woont Nederlandse of Belgische chaletstaf die onze gasten verzorgt. Voor het seizoen 2009-2010 zijn wij op zoek naar deze enthousiaste chaletstaf medewerkers!Wij zijn niet op zoek naar mensen die de gasten willen ‘entertainen’. Het gaat erom dat jij de gasten ondersteunt en hieraan plezier beleeft! Wat doe je als chaletstaf medewerker? Je zorgt voor de ontvangst van de gasten waarbij je hen tevens voorziet van informatie over het skigebied, de skiverhuur, etc. Je bereidt creatieve en lekkere maaltijden in de ochtend en avond, je houdt het chalet en de parkeerplaats(en) schoon en je zorgt voor de inkoop en administratie. Afhankelijk van de grootte van het chalet doe je dit samen met één of meerdere collega’s. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het hele reilen en zeilen in je eigen chalet. Werken in een prachtige omgeving; sneeuw, zon en de bergen; dat doen niet veel mensen je na!//We bieden je een echte uitdaging waar je veel (levens)ervaring mee opdoet// …
hey ik ben wel geintresseert maar zou graag hieromtrent wat meer informatie willen zoals
of enige ervaring vereist is en of de mogelijkheid bestaat om buiten seizoen bij jullie of in de omgeving daar werk te vinden, mijn bedoeling is om te emigreren weg van het stadsleven.
Ik ben een jongen van 24 zeer gemotiveert, inventief ik kan koken maar geen 6gangen menu
ben zeer ordelijk en net en heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
vriendelijke groeten, Bas van den broeck 14.09.09 Turnhout