Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) die geïnteresseerd is in toerisme en die dit leuke bedrijf voor minimaal 5 maanden komt ondersteunen. Binnen deze kleine organisatie bieden wij een goed leertraject aan en bieden wij een tal van mogelijkheden om binnen korte tijd te groeien in kennis en vaardigheden. Communicatie en marketing activiteiten horen ook tot de werkzaamheden. …
Hierbij wil ik graag informeren naar de stageplek binnen uw organisatie. Ik ben een derdejaars communicatiestudente aan de Haagse Hogeschool en ben op zoek naar een geschikte plek voor een ministage. Hoewel u hebt aangegeven een functie te verschaffen, die voor minimaal vijf maanden vervuld moet worden, zou ik u willen vragen of het mogelijk is om een ministage (ongeveer 1,5 maand) bij u te lopen. Mijn vaardigheden zijn onder anderen: het opstellen van communicatieplannen, uitvoeren van kwalitatieve en kwantietatieve marktonderzoeken, het schrijven en redigeren van nieuwsberichten, persberichten, krantenartikelen, en columns.
Ik hoop u hiermee voldoende mee geinformeerd te hebben en kijk uit naar een spoedig en positief antwoord.
Met vriendelijke groet,