Naast het assisteren van het management bij de operationele gang van zaken t.a.v. de ontwikkeling van campagnes, officemanagement, organisatie evenementen en incentives en het organiseren van de WereldWorkshop.WereldWorkshop concept:Na het opheffen van de algemene vakbeurs ‘Tour’ in 1992 was de reisindustrie verstoken van een geaccepteerde vakbeurs. Vele marktpartijen organiseerden vervolgens hun eigen presentaties. Dit leidde tot een overkill aan presentaties, versnippering van aandacht en magere resultaten.Op basis van deze problematiek is de WereldWorkshop geintroduceerd. Een helder, eenvoudig en flexibel alternatief in een collectieve opzet met als doel het efficiënt overdragen van kennis door touroperators, luchtvaartmaatschappijen en verkeersbureau’s exclusief voor de reisbalie. In het concept staan de wensen van de doelgroep dan ook centraal.De WereldWorkshop kent jaarlijks twee edities: de winter- en zomernoviteiten of een thematische aanpak zoals in 2003. De noviteiten/thema’s worden op professionele wijze in woord en beeld gepresenteerd door een selectie van 5 tot 7 A-merk participanten. Van allround tot specialist. Met compacte, door de doelgroep zelf gekozen presentaties, tijdens avonden bij hen in de regio. Inmiddels bestaat de WereldWorkshop 10 jaar en voldoet met honderden bezoekers per keer in een duidelijke behoefte.Aanbod- prettig werkklimaat- veel zelfstandigheid, ruimte voor eigen initiatief- uitdagende, veelzijdige baan- stagevergoeding …