[Stage] Stage: Gezocht: Stagiaire afdeling touroperator in Rotterdam

Onze organisatie is een jonge, dynamische reisorganisatie, gevestigd in Rotterdam.De kerntaak van de organisatie is het verkopen van vakanties naar het Middellandse Zee gebied. Grote bekende merknamen behoren tot de organisatie.Op het hoofdkantoor werken ruim 170 medewerkers op verschillende afdelingen. Daarnaast heeft onze organisatie vestigingen in Duitsland, België en Spanje. Op de bestemmingen werken nog ongeveer 350 reisleiders en hostesses. Zij vertegenwoordigen de diverse merken van de organisatie. Ben jij op zoek naar een leuke stageplek als Stagiair(e) Touroperating bij een informeel bedrijf? Dan ben je bij ons op het juiste adres!De werkzaamheden tijdens de stage zijn:• Controleren en verwerken van stop-sales en releases •Vragen van agenten en reserveringsafdeling behandelen •Brieven schrijven en versturen •Boekingslijsten programmeren en versturen •Reserveringen aanpassen •Aanvragen verwerken •Overboekingen oplossen …

Meer over Stage: Gezocht: Stagiaire afdeling touroperator in Rotterdam

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van u bericht op wereldwijzer.nl ben ik erg geïntereseerd in deze stage. Ik moet een stage periode lopen van 5 maanden.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Kim Snel