[Stage] Stage: 3D modeller in Amsterdam

Als stagiaire draai je mee als volwaardige 3D artist, waarbij je continue de grenzen opzoekt van de mogelijkheden van 3D. Je creeërt 3D content zoals characters, haar, kleding, schoenen en accessoires. Naast 3D modelleren werk je aan de verbetering van de huidige weergave d.m.v. shaders, belichting en texturing. Dit proces is continue in ontwikkeling en verbetering. Het gebruik van nieuwe software en/of workflows is een gevolg hiervan. Je kennis en kunde zal hierdoor flink toenemen tijdens deze stage. Eveneens maken we animaties voor modeontwerpers of online fashion retailers, hieraan kan je ook meewerken. Je leert te werken met Motion Capture, Maya nCloth, belichting, rendering, rigging, texturing etc! …

Meer over Stage: 3D modeller in Amsterdam

Geachte heer/mevrouw,

Ik zag deze topic over een stageplek als 3D vormgever.
Ben ik hier bij het juiste adres om te solliciteren? Helaas werd bij de advertentie niet veel genoemd over het bedrijf zelf, maar de advertentie sprak aan.
Momenteel ben ik nog op zoek naar een stageplek en het zou helemaal perfect zijn als ik daarbij 3D vormgeving kan doen.
Hier kunt u portfolio werk bezichtigen: http://michielvantienhoven.daportfolio.com/
Graag zou ik spoedig antwoord ontvangen via mijn mail, thundermane@hotmail.com !

Met vriendelijke groet,

Michiel van Tienhoven