Stage Spanje

Hallo iedereen…

Momenteel volg ik de opleiding commerciele economie duaal aan de Hogeschool Utrecht. Begin februari 2007 moet ik een half jaar werkervaring opdoen. Dit hoop ik te doen in Spanje. Heeft iemand ervaring daarmee of kan iemand mij helpen aan een goede werkplek. Ik heb tegen die tijd overigens maar 2 blokken Spaans gehad en spreek dus nauwelijks Spaans.
Zijn er nog meer mensen die dat van plan zijn? Laat het me ff weten, ben momenteel nog alleen en het lijkt me leuker om met meerdere te gaan…

Peter :SPAIN:

Hoi Peter,

Leuk dat je in Spanje stage gaat lopen. Ik begrijp dat je zelf op zoek moet naar een bedrijf? Nu is Spanje best groot en zijn er ook best veel bedrijven te vinden. Wat zijn je voorkeuren? Waar zou je graag naartoe willen en wat voor een soort stage wil je doen. Oh ja, wat houdt “commerciele economie duaal” precies in?

Liefs,
Carolina

hey Carolina,

Ik moet idd zelf op zoek naar een bedrijf in Spanje waar ik een werkervaringstage (meeloopstage) moet lopen. Mijn stage moet in de richting van management en marketing zijn. Mijn voorkeuren zijn toch wel als het kan een Nederlands of Engelstalig bedrijf. Waar in Spanje maakt mij niet zo heel veel uit, maar ik hoor wel van meerdere dat het toch wel erg lekker is als je aan de kust zit. Commerciele Economie is de opleiding die ik doe en duaal houdt in dat ik om het half jaar stage moet lopen (werkervaring opdoen) en studeren.
Als jij mij verder kan helpen, graag…

bedankt voor je moeite alvast,

Peter :SPAIN:

Als je echt liefst een Nederlands of Engelstalig bedrijf wilt, kun je beter in de grote steden zoeken, hier in Andalusia is het vrij moeilijk, of je moet voor een makelaar gaan, die zijn hier wel enkelen (engelstaligen).

Ik weet zo (nog) niets. Waar ben je verder nog aan het zoeken?

Liefs,
Carolina

Ik ben op meerdere sites aan het zoeken maar kom niet echt heel veel verder. Het is overigens geen half jaar stage maar een half jaar werken ter verduidelijking. Aangezien een stage makkelijker te vinden is dan werk loop ik bijna overal vast. Ken je mensen die mischien ook ooit een half jaar in Spanje hebben gewerkt?

Alvast bedankt,

grtz Peter