Kan iemand mij verder helpen met sociale stages in Nieuw Zeeland? En dan vooral gericht op Jeugdzorg?
Kindertehuizen, crisisopvang, na schoolse opvang, kinderen met een beperking ed.?
Child, Youth and Family (www.cyf.govt.nz) wil ik je zeker aanraden…
Ik ben hiermee op het moment bezig en het is enorm interessant en afwisselend werk!
Helaas moet ik hierbij wel vermelden dat je als stagiaire niet betaald kan krijgen, ze hebben bij dit bedrijf heel veel voor mij geprobeerd aangezien ze mij wel beloofd hadden dat ik betaald zou krijgen. Helaas is dit ze niet gelukt vanwege het feit dat studenten hier normaal niet betaald krijgen, als je werknemer op contract wordt moet je NZ inwoner zijn. Allemaal overheidsregeltjes…
Het bedrijf daarentegen is wel super leuk hoor, hele leuke collega’s en ze zitten door heel nieuw zeeland. Op dit moment zit ik in Hamilton en in januari ga ik terug… Als je wil kan ik contact voor je regelen: mail me maar op nijntjuh2@gmail.com als je geïnteresseerd bent.
Groetjes Janneke
Trouwens ik heb door het werk natuurlijk ook contact bij andere bedrijven zoals:
parentline, whai marama youth connex, family works, family start, salvation army en ga zo maar door… google het allemaal maar even en laat maar weten als je meer van me wil… Tot 18 december kan ik je helpen, daarna ga ik in Nieuw Zeeland op vakantie.
groetjes Janneke