Hallo allemaal!
Ik ben een tweedejaars studente International Business and Languages en ik wil per 1 september 2006 gaan stage lopen en het liefst in het buitenland!
De bedoeling is dat we een onderzoeksopdracht doen, bijvoorbeeld een marketing plan, en dan we werkervaring opdoen.
Ik spreek vloeiend engels en redelijk frans, ook ben ik pas begonnen met spaans!
Kennen jullie iemand, of zijn jullie iemand, die een stage beschikbaar heeft… laat me dat alsjeblieft weten!
[EMAIL=“h_shackleton@hotmail.com”]h_shackleton@hotmail.com
Groetjes Helen
Hallo Helen,
hoe lang duurt die stage?
En heb je voorkeur voor een bepaalde branche?
groeten,
Elvira
De stage begint op 1 september 2006 en duurt 4 maanden. Het moet een commerciële stage zijn, 50% meeloopactiviteiten en 50% onderzoek. De branche maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
Kun je me helpen?
Groetjes Helen
Hallo Helen,
we hebben net onze afspraken rondgemaakt met een stagiaire voor dezelfde periode dus voor nu kan ik je niet helpen. Wij hebben een wijnbedrijf in Zuid-Frankrijk en we hebben net ja gezegd tegen een stagiaire van de Hogere agrarische school. Als ik nog wat voor je tegenkom zal ik aan je denken. Sukses met verderzoeken. Sorry dat ik niks voor je kan doen.
Groeten, Elvira.
Aaah dat meen je niet wat jammer! Bedankt in ieder geval dat je aan me hebt gedacht!
Groetjes Helen