Stage Hotel Spanje

Hallo, Ik ben Diana, 21 jaar en op zoek naar een stageplaats in Spanje. Deze stage moet een beejte op Hbo-niveau zijn, maar is geen afstudeerstage, die doe ik erna in Nederland. Ik zat te denken aan receptiewerk in een hotel met aanvullende (verantwoordelijke) werkzaamheden.

Ik heb anderhalf jaar geleden in een hotel op St. Maarten stage gelopen, daar deed ik heel veel verschillende werkzaamheden, zoals kantoor, inkopen, receptie en organisatie, dus die ervaring heb ik wel.

Ik heb de opleiding tio gedaan en nu doe ik de opleiding toeristich management. Voor de rest spreek ik Engels, Duits, een beetje Spaans en een beetje Frans.

Wie heeft/ weet iets voor mij. Wie heeft er informatie over organisaties die hierin bemiddelen? Wie kent zulk soort hotels?

Alvast bedankt iedereen!

ik raad je aan contact te zoeken met RIU.
je kent deze keten vast wel.

www.riu.es
er is vast wel ergens een mailadres.

suc6

Hallo, ik ben een jongen van 17 jaar en probeer een stage plaats te zoeken in Spanje met de opleiding : Toerisme Recreatie Hostess op het TIO college . Helaas is het me tot nu toe niet gelukt iets te vinden :wink: weet iemand mischien een goede site voor me of heeft iemand meer informatie voor mij? alle info is welkom !!
email : maas_erwin@hotmail.com

alvast bedankt , Erwin