Hallo,
Ik ben tweedejaars student HTRO (Hoger Toeristische en Recreatief Onderwijs) en ik ben op zoek naar een stage.
In september 2008 is het zo ver…dan mag ik na 2 jaar hard studeren eindelijk stage lopen!
Het probleem is echter dat ik nog geen stage heb gevonden…
Ik zou graag willen stage lopen bij een touroperator, aangezien ik later als destination developer aan de slag wil. Een andere optie die ik in mijn hoofd heb voor het stage lopen is in een kleinschalig hotel, bed & breakfast, op een verre bestemming, waar ik dan als allround medewerker aan de slag kan.
Kan iemand mij (op weg) helpen met het vinden van een leuke stage (in het buitenland?)
Ik weet niet of je inmiddels al een stage gevonden hebt. Maar heb je al gekeken op www.onstagenicaragua.com
Introductie van On-Stage:
On-Stage is het eerste en enige Nederlandse mvo stagebemiddelingsbureau in Nicaragua, gelegen in Midden-Amerika. On-Stage heeft een groot aanbod avontuurlijke stages, klaar om ingevuld te worden. Daarnaast kan On-Stage óók gemakkelijk en snel een passende stage vinden voor studenten die hun stage niet in het bestaande aanbod kunnen vinden. Jij maakt je wensen kenbaar, en wij zoeken een geschikte stageplaats.
Ook regelt On-Stage goedkoop, maar kwalitatief zeer goede Spaanse les.