Stage gezocht in het buitenland (Sport)

Geachte heer / mevrouw,

Ik zal me allereerst even voorstellen, ik ben Kevin Boelsma, 21 jaar en woon in Kudelstaart, een klein dorpje vlakbij Amsterdam. Ik ben nu tweede jaars student aan de opleiding Sport & Bewegen aan Hogeschool INHolland te Haarlem. In het derde jaar moet er een stage van 20 weken gelopen worden en dit zou ik het liefst in het buitenland willen doen. De opleiding is vooral gefocust op het adviseren van groepen over sporten, bewegen, voeding en management, daarnaast wordt er onderwezen in het lesgeven van verschillende doelgroepen, zoals kinderen, gehandicapten, ouderen, enz. Ik zou hierbij een oproep aan iedereen willen doen, die mij aan een geweldige stage in het buitenland kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Kevin Boelsma

Hoi Kevin,

Als Zuid-Amerika je aanspreekt dan heb ik een hele leuke mogelijkheid voor je om stage te lopen. Je kan stagelopen op een openbare (basis & middelbare) school en daar sportles geven in Cusco, Peru. De meest populaire sporten in Peru zijn voetbal en volleybal, dus handig als je dit aanspreekt. Ook werken wij samen met projecten voor na-schoolse opvang waarin het onderwijzen over sport en voeding een plaats heeft. Je kunt verschillende kanten op en Cusco is trouwens een geweldige stad om een tijd door te brengen. Ben je geinteresseerd? Kijk dan even op onze website www.proyectoperucentre.org of mail ons direct op [EMAIL=“info@proyectoperucentre.org”]info@proyectoperucentre.org

Groeten,
Donny

Beste Donny,

Zuid Amerika spreekt me erg aan, zelf heb ik op de middelbare school Spaans gehad en wilde zelf al een jaar in Spanje werken om de taal geheel onder de knie te krijgen, maar dit is door omstandigheden niet doorgegaan. Peru was altijd al een land dat hoog op mijn lijstje stond, dus ik ben erg geinteresseerd. Ik heb de site al bekeken en wilde graag meer informatie over de uiteindelijke taken die ik daar ga voltooien, dit in verband met het kijken of deze stage HBO-niveau heeft en aansluit op mijn opleiding. Daarnaast zou ik graag willen weten wat het kostenplaatje is en wat daarvoor allemaal er in zit. Ik ben gek op voetbal, dus dat zit ook wel goed. In afwachting van uw antwoord.

Groeten,
Kevin Boelsma