Stage Benidorm

Halloo :slight_smile:

Begin September ga ik voor mijn studie ‘Dierverzorging’ stage lopen in Spanje, in Benidorm.
De dierentuin waar ik stage ga lopen heet Terra Natura en 5km daarvandaan ligt het plaatsje Benidorm.
Ik zoek dus nog een verblijfplaats in Benidorm voor een periode van 6 weken voor mij en mijn klasgenootje.
Ik heb zelf ook al wel internet afgespeurd, maar het is al gauw best duur omdat het dan onder een vakantieverblijf valt.
Dit is dan helaas te duur voor ons omdat wij 6 weken er verblijven.
Mijn oproep aan jullie is dan ook ben jij diegene of ken jij iemand die een huisje verhuurt in of dichtbij het plaatsje Benidorm
neem dan alstublieft contact met mij op :).

Liefs Danique

Wanneer is het precies

Ik woon in Benidorm en woon in een rijtjeshuis met tuintje. Ik heb 2 slaapkamers waarvan ik er zelf één gebruik. De logeerkamer is voor de visite en mijn kinderen als ze komen. In september en oktober heb ik geen visite, dus de kamer is vrij. Ik vraag een vergoeding van 200€ totaal. Dus voor 2 personen is dat 100€ P/P. Je mag en kunt gebruik maken van de keuken en huiskamer. Ik heb 1 badkamer dus die zou je moeten delen met mij. Er is internet en Nederlandse tv. Ook is er een zwembad op het terrein. Wil je zien waar het is dat kan ook. Ga naar Google en zoek: Rinconada Real in Benidorm.

Hallo Chris,

Nou dat zou echt geweldig zijn!
De periode is van 3 september tot en met 16 oktober.
Ik zal het ook nog even overleggen met mijn klasgenootje, maar ik denk dat zij het ook super zal vinden.
Ik heb er even op ge-googled maar dan komen er meerdere appartementen en hotels naar boven rollen dus misschien kunt u een linkje sturen?
Ik hoor graag van u :slight_smile:

Liefs Danique