Sportieve watterratten (m/v) gezocht...

Hallo

Altijd al eens willen doen ?
Zwervend per snelle rubberboten en bepakking de Griekse Archipel ontdekken. Wordt niet veel gedaan…wel enorm avontuurlijk!!

Ben dus op zoek naar aantal sportieve flexibele waterratten ( m / v ), die met een klein groepje sportievelingen, de unieke expeditie zwerftocht willen beleven.

In het kort :
Het is een primitieve tocht waarbij we vrij kamperen. Met de rubberboten, proviand en bepakking struinen we de kustlijnen, onbewoonde eilandjes af. Het bivakkeren op een echt klein onbewoond eiland is een unieke ervaring. De vaarroutes zijn flexibel afhangend van de weersomstandigheden. De bewoonde eilanden vereren we uiteraard ook met een bezoek. (Sporaden eilanden) We zijn met de rubberboot snel en flexibel, kunnen veel zien en beleven in een korte tijd.(2wkn)

Ik organiseer dit prive als ervaren sea-guide op basis van enorme passie. Ben dus geen bedrijf.
Wil m’n unieke avontuur graag delen…wel zo gezellig dan in m’n huppie!!

Interesse mail me voor meer info : [EMAIL=“alex.bolte@gmail.com”]alex.bolte@gmail.com

Watergroet :zon02:
Alex Bolte

Goed strak plan,toevallig op op het Turkije-forum die ook individueel wil reizen.

Is dit de toekomst?
Het zelf invullen van je vakantie?

Graag jullie reacties.

1 like

2 Jaar geleden besloot ik eens een andere reis te willen doen, en ging dus mee op de boot. Het werd de meest unieke reiservaring die ik ooit gedaan had. Geen volle koffer, maar een waterdichte rugzak, geen mooie jurkjes en geen hoge hakken, wel een zonnepet en zonnebrand, geen luxe hotelkamer met airco, maar je laten wekken door de zon op het strand… Alex kent het vaargebied op zijn duimpje en laat je onderweg van de ene in de andere verbazing vallen. Hij is een geweldige gids en “zeeman” in hart en nieren. De vrijheid op de boot is ongekend groot, en de eilanden soms echt “breathtaking” mooi. Ik herinner dolfijnen rondom de boot tijdens een vroege tocht, en een zeehond die verdwaasd zijn kop boven water stak in de zee, vlak bij ons kamp.
De combinatie van bewoonde en onbewoonde eilanden aandoen maakt het erg bijzonder. Op de bewoonde eilanden wordt water en proviand gekocht en natuurlijk brandstof voor de boot, op de onbewoonde eilanden wordt het kamp opgemaakt, soms voor 1 dag, soms voor meerdere, dit afhankelijk van het weer en de planning.
Voor deze reis hoef je geen topsporter te zijn, wel sportief aangelegd en avontuurlijk ingesteld.
Ik ga dan ook zeker weer mee dit jaar,
nog weer eens genieten van de vrijheid op het water,
de zee, de wind, de eilanden…
less is more!!!

Zeekriebel groeten,
Kitty

1 like

Wat leuk… bootjesgek.nl vond het toch ook wel een topper …! De Spartaanse zwerfttocht…

http://www.bootjesgek.eu/index.php?page=Doc53

Watergroet
Alex

Hey Alex en waterratten,

Nu het weer wat beter wordt, worden de kriebels om te gaan varen des te groter…ik ben erg benieuwd wie er mee gaan in Juni? En voor wie nog twijfelt om te reageren…stop met twijfelen, het is een once in your lifetime experience, dus gewoon doen!!!

Groeten Kitty

Hi Alex,

Hoe staat het met de belangstellenden, zijn de vaargenoten inmiddels al bekend?

Groetjes Kitty

Hoi Kitty,

Voor 6 juni - 16 juni is het bijna rond…nog plaats voor 2 sportieve genieters.
Wat betreft 2 juli - 12 juli schijnt ook rond te komen…
Na de Pasen mail ik je de namen door voor evt uitwisseling van aanvullende info. En dan keihard achter de vliegtickets aan…

Groetjes, Alex :zon02:

Hi Alex,

Dat klinkt goed, ik wacht af en hoor van je!!

Groetjes Kitty