Sportieve reisgenoten gezocht voor Liveaboard Rode Zee Egypte November 2016

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en hoop hier reisgenoten te vinden voor een prachtige duiksafari die wij plannen. De reis gaat naar Egypte, de Rode Zee, voor een Liveaboard duikvakantie in de eerste week van november 2016 (planning 5 november tm 12 november).
Wij zijn een groep vrienden uit de omgeving van Elburg, tussen de 20 en 60 jaar oud, allemaal liefhebbers van de onderwaterwereld. De route die wij plannen gaat diep zuid naar de mooiste riffen in de Rode Zee, Deadalus, Zabargad, Rocky en St John’s, ook wel “The Stars of the Red Sea” genoemd. Duik je niet, maar snorkel je wel, dan kun je mee, want we komen ook op een paar riffen waar je goed kunt snorkelen en de kans groot is dat we met dolfijnen snorkelen of duiken. En zijn we een dagje op een rif waar niet gesnorkeld mag worden, maar waar wel gedoken wordt, is het lekker vertoeven en luieren op 1 van de zonnedekken.
We hebben op dit moment een optie op een mooie grote safariboot geschikt voor 24 personen. We hebben een uitzonderlijke prijs kunnen onderhandelen voor een reis als deze, 695 euro p.p. voor de liveaboard all-in. Daar komt dan alleen nog het vliegticket bij naar Hurghada of Marsa Alam en deze kost, afhankelijk van welke luchthaven je vliegt, tussen de 250 en 400 euro. Vliegen en reizen proberen we in overleg met elkaar te doen en gezamenlijk te boeken.
Wij zoeken nog 8 zonliefhebbers, duikers of snorkelaars die zin hebben met ons mee te gaan. Lijkt het je wat, dan kan ik je uitgebreide informatie mailen over de boot, route, planning, etc.

:dag: Karin

Helaas hebben we niet voldoende duikers gevonden om deze boot te vullen. We hebben nu nagenoeg dezelfde Liveaboard geboekt bij 1 van de grootste Liveaboard aanbieders in de Rode Zee voor 599 euro p.p. incl Nitrox, belastingen etc. exclusief vliegticket en visum. Het enige rif waar we niet naar toe varen is Daedalus. Er zijn nog een paar plekken beschikbaar op de boot, dus heb je interesse, laat het me weten.