SPOED, vrijwilligers gezocht in Navrongo, noord-Ghana

Hallo,

Met spoed zoekt stichting NorGhaVo (Northern Ghana Volunteers, www.norghavo.org), vrijwilligers voor een nieuw op te zetten kenniscentrum in Navrongo (in het noorden van Ghana, vlak bij de grens van Burkina Faso).
We hebben ambiteuze plannen in dit gebied om samen met de lokale bevolking, hun wens waarheid te laten worden: een computer- & kenniscentrum. We zoeken hiervoor zelfstandige mensen (alleen / een klein groepje personen / stelletjes) die van aanpakken en organiseren houden en graag willen integreren met de lokale bevolking.

Daarnaast hebben we diverse andere projecten lopen in het arme noorden van dit (Engelstalige) land met een zeer vriendelijk volk, schittende natuur en een rijke cultuur en historie. We hebben inmiddels bijna 4 jaar ervaring en beschikken over een gedegen en betrouwbare groep mensen in Tamale die je/jullie met de dagelijkse gang van zaken kan begeleiden en mensen in Nederland en in Ghana die jullie kunnen voorbereiden. Bovendien hebben we als stichting het doel om de regio echt te helpen zonder er zelf beter van te worden.

Wellicht tot ziens!
Stefan vd Akker,
NorGhaVo-Nederland

wel ik heb een aantal maanden mezelf opgegeven om een jaar als vrijwilliger te gaan werken in afrika.
het prijskaartje…let o…4000 euro.
ik heb mijn hart op de goede plaats zitten maar dit ging me net iets te ver,
Wat is jullie plan?