Wil jij met meer spirituele inspiratie de tempels
in en rondom Luxor in Egypte bezoeken en ervaren?
Dat kan!!
In de spirituele excursies in Luxor en omgeving laat ik je kapellen in tempels ervaren waar je als ‘gewone’ toerist niet komt. Een spiritueel en energetisch ervaren wat je individuele reis in Egypte meer verdieping geeft.
Data in het voorjaar waarin de spirituele excursies Luxor mogelijk zijn: de periode van 21 maart t/m 12 april en 26 april t/m 5 mei. In de andere perioden ben ik in Egypte onderweg met de 8- en 13-daagse georganiseerde spirituele rondreizen.
Gaan jullie individueel op reis naar Egypte en wil je toch ook de spirituele diepgang en de energie van de tempels ervaren? Karnak tempel in Luxor, de tempel van Hathor uit Dendara, Abydos tempel gewijd aan Osiris…. al deze tempels hebben plekken, kapellen, beelden met een eigen verhaal en energie. Plekken waar je als gewone toerist langsheen loopt of niet op gewezen wordt. In een spirituele excursie kom je op plekken waar andere toeristen niet komen. En soms is het daarvoor nodig ‘het mannetje met de sleutel’ te kennen. Er is de rust om de energie te voelen, een meditatie te doen en tot een diepere beleving te komen.
Wil jij meer weten over de oude Khemitian kennis en wijsheid anders dan een toeristische gids je vertelt? In Egypte is er nog de oude traditie van mondelinge overlevering van kennis en wijsheid. Kennis en wijsheid die binnen de familie en gemeenschap van generatie op generatie wordt overgedragen tot over tientallen 1000-en jaren terug. Historische verhalen en datering van tempels die duidelijk verschillen met wat de wetenschap van de Archeologie en Egyptologie aan ons bekend maakt. Tijdens de spirituele excursie vertel ik je vanuit eigen ervaringen en de oude Khemitian kennis en wijsheid zodat je ook het andere verhaal hoort.
Net even wat meer diepgang in je reis als je geïnteresseerd bent in het spirituele en energetische van Egypte. Spirituele excursies gaan o.a. naar Medinet Haboe, Karnak, Valley of the Kings, Nekheb en Edfu, Dendara, Abydos …
Bijna altijd werk ik met een lokale gids om ook het werk in Egypte te behouden. En een prettige chauffeur draagt gewoonweg ook bij aan de sfeer van de dag. Goede mensen waarmee ik werk om jullie spirituele excursie tot een onvergetelijke dag(en) te maken.
Lees meer informatie op: Spirituele Excursies Egypte - Luxor en als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.
Zonnegroet van Lydia