Spirituele Egypte - Abydos reis

Alvast een stukje Spirituele Egypte - Abydos reis ervaren?

Dat kan op **zondag 7 november **van 13:30 tot 15:30 uur op een locatie in het Gooi!

Abydos is één van de meest multi dimensionale plekken in Egypte. En, in mijn ervaring, één van de krachtigste plekken op aarde. Je bent daar in contact met krachtige energieën die door je heen stromen en transformerende processen in gang zetten en uitwerken.

Dit gebeurt zowel op individueel niveau als in het geheel van de groep.
Tijdens de reis zul je merken dat je helderheid in waarneming toeneemt, in wat je ziet, ervaart en bijvoorbeeld in heldere dromen, toevalligheden zich makkelijker en meer openbaren, een snellere werking van intentie en manifestatie.

De kern van de Abydos reis is ZUIVERING en het herstel van VERBINDINGEN, in je Zelf, in de moeder aarde, in relatie met het geheel.

In de bijeenkomst op zondag 7 november vertel ik over de dagen in de Egypte - Abydos reis. En samen ervaren we een aantal meditaties uit de reis. Met het fotomateriaal en muziek geeft dit een goed beeld van de Egypte - Abydos reis. Geef je hier** op voor de bijeenkomst op zondag 12 september!**

datum van de Egypte - Abydos reis: vrijdag 3 december t/m woensdag 15 december 2010 en vrijdag 4 maart t/m woensdag 16 maart 2011.

Meer informatie over de reizen: www.atma-reizen.nl/egypte

Zondag 12 september was er de bijeenkomst van de **spirituele Egypte - Abydos reis. **Het begin was even spannend omdat de mensen al binnen kwamen en ik de laptop met daarop de fotopresentatie niet gestart kreeg.
Hoe kan dat nou? Gisteren deed ie het nog! Maar ik ben altijd op veel voorbereid en had een aparte USB-stick met fotopresentatie bij me. Gelukkig toeval was dat de gastvrouw, van de ruimte die ik huurde, haar laptop aan had staan en snel voor mij beschikbaar had. Wat ontzettend fijn!

Dus na een paar zweetdruppel momenten kon de bijeenkomst van start gaan. Ik heb daar erg van genoten! En wat ik aan reacties heb gehoord, de mensen ook. Wat ontzettend leuk om te doen en de mensen deze bijzondere Egypte - Abydos reis te laten zien en ervaren. Er was een fotopresentatie van de reis, we hebben een begeleide meditatie gedaan naar- en in de tempel in Abydos en geluisterd naar het oud Egyptisch chanten van Mahmoud (op cd).
Zo geeft dit een tipje van de sluier van wat er in de Spirituele Egypte - Abydos reis te zien en te ervaren is.

Heb je deze bijeenkomst gemist en ben je toch geïnteresseerd in de Spirituele Egypte - Abydos reis? De volgende bijeenkomst voor de Egypte - Abydos reis van** 4 maart t/m 16 maart 2011** is op zondag 7 november.

Ben je geïnteresseerd in deze reis? En wil je alvast een stukje van de Spirituele Egypte - Abydos reis ervaren? Geef je dan nu op voor de bijeenkomst op zondag 7 november op een locatie in het Gooi.
Ik zou het erg leuk vinden je de 7e te ontmoeten.

Je kunt alvast de sfeer :zon02:van de Egypte reis zien en ervaren op ons blog www.atma-reizen.nl/blog/egypte. Klik ook op de muziekbutton voor Ancient Egyptian music voor nog meer beleving.