Spel: Het grote Amerika zoekplaatjestopic

Nee, geen Spiderman maar nog belangrijker, geen Six Flags.

Mirjam08, helemaal goed, de Sheikra, heel erg eng vond ik hem. Aan jou de beurt weer.

Ik heb even geen foto beschikbaar, alleen nog maar echte foto’s (geen digitale), dus ik geef de beurt aan iemand die wel een leuke foto heeft.

Even een kleine tussenstand en een nieuwe foto:

Letournerie: IIII
Mirjamusa: IIII
Marenko: III
Mirjam8: II
Jillianus:
Jurjenb:
Peterpastoor:
Cyriellie:

En iedereen kan gewoon meedoen en invallen, wie o wie kan de koplopers verslaan?! :wink:

Hier de nieuwe foto: Naam + staat alsjeblieft

Eerste ingeving:
Big sur, californie

Ergens langs highway 1?

De kustweg in Californië?

Bijna bijna, California is goed maar ik wil wel graag de naam van de kuststrook… :zon02:

Was big sur niet goed dan?

Nee helaas!

Julia pfeiffer burns state park dan?

King Range?

Nee ook niet… Hintje geven?

Point lobos???

Ik zie nu pas dat Letournerie King Range geantwoord heeft… dat is super dichtbij… de andere antwoorden zijn het niet.

Nog een poging dan: Rainbow Ridge of Point Delgada.

Nee, spijtig! Met King Range zat je veel dichter in de buurt… het is een kustlijn in Noord California, het heeft dezelfde naam als de county waar het bij hoort

Nou, met dank aan google doe ik nog 1 poging: Humboldt.

Vooruit die reken ik goed, het was eigenlijk mendocino coast dacht ik, maar dat grenst aan Humboldt en ik weet nou niet meer precies of het een foto van Humboldt of Mendocino is en we doen niet flauw;). Jij bent!

Ik heb een foto ingescand, dat zou goed moeten gaan.

http://img600.imageshack.us/img600/46/48815347.jpg
Uploaded with ImageShack.us[URL=“ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs”]