Ik weet enkel dat het een school en museum is.
Mirjam, wie zou daar dan naar kunnen kijken??
@Lekstokje : goed! Volgens mijn Lannoo boek begint hier (onofficieel) route 66
@letournerie: er moet een technische beheerder zijn voor deze site en ik neem aan dat zij in de data kunnen kijken waarom er geen email verstuurd wordt.
Volgens mij heb je een onderdeel helpdesk. Ik zou daar gewoon vragen of ze het kunnen uitzoeken.
Nieuwe; Wat en waar?
Jumbo Rocks, Joshua Tree National Park. CA.
Je komt in de buurt, maar Jumbo Rocks is fout.
Zo is het in Joshua Tree State Park? Wonderland?
Hallo…?? Anybody here? ![]()
Fout.
Skull Rock, Joshua Tree NP? :paranoid:
Ik zie dat het hier een beetje doodbloed… Kan zijn omdat jullie geen berichten meer ontvangen? Het probleem (dat je geen berichten meer krijgt) kan zijn dat je niet meer “geabonneerd” bent op dit topic. Je kan dat heel makkelijk weer herstellen. Ga in de blauwe balk boven de eerste reactie van de pagina (maakt niet uit welke pagina) naar ‘Onderwerpopties’
selecteer daar: Abonneer op dit onderwerp. Dan kan je kiezen of je per mail genotificeerd wilt worden als er nieuwe berichten komen. Ik weet niet waarom het ineens bij sommige van jullie uit is gegaan, maar op deze manier kan je het herstellen.
Ik begin maar even met weer een nieuwe foto om zo het weer op gang te krijgen.
Waar o waar is dit en van wie was dit:
niemand een idee? ik geef een hint… het was een belangrijke plek voor een belangrijke man!
Een belangrijke man? Ik ga eens raden… George Washington?
Jup! Nu nog raden wat er op de foto staat :zon02:
Is 't Valley Forge, Pennsylvania?
Helemaal goed! Punten voor jou
En dan ben jij :wereld:
Ok, wat en waar? ![]()
Misschien dat een tip handig is, aangezien het weer erg stil wordt hier. ![]()
Ok, 1e hint: Deze brug is toegevoegd aan de National Register of Historic Places
2e hint: Hij ligt in het westen van het land
Volgens mij is dit in Sacramento?