Spel: Het grote Amerika zoekplaatjestopic

En volgens mij is het ook weer tijd voor een tussenstand.

Mocht ik iemand vergeten zijn, laat dat dan gerust weten. Net zoals wanneer ik ergens een telfout gemaakt heb. :biggrin:

Letournerie: 30
Mirjamusa: 29
Marenko: 14
Jean2001: 6
Mirjam08: 3
Wytze: 3
Dutchgirl: 3
Patrickboy: 2
Stancy: 1
Schepjedebij: 1

1 like

Hoera, nu heb ik hem wel. Maar ik had dan ook geen flauw idee wat dit was.
Hubbell Trading Post bij Ganado, Az. Het is de barn.

Ja, dat is hem :cheer:

Jij mag weer

Hier is de nieuwe foto. Wat en waar?

http://img189.imageshack.us/img189/1263/spel2.jpg
Uploaded with ImageShack.us

Ik heb echt geen idee, maar waag een gok: Lassen Volcanic National Park

Humphreys Peak, Arizona

Nee helaas. Ik moet toegeven dat ik ook geen idee had dat dit bestond hoor. Het is nog te vroeg voor een tip denk ik??

Craters of the Moon National Monument in Idaho??

Wederom een gok!

Is er niemand die ook maar enig idee heeft?

Ik heb echt geen idee. Heb op de meest rare dingen gegoogled. Ook meerdere NP’s afgegaan, maar ik krijg deze niet naar boven.

Het is een vulkaan en in een NP. Misschien moet je proberen te googlen op tekst en niet afbeeldingen. Ik heb het zelf niet geprobeerd hoor, ik heb nl eerst bedacht wat ik wilde plaatsen.

Haleakala National Park, Maui, Hawaii ??

Ja, helemaal goed :cheer:. Is het er niet prachtig?! Ik zou zo naar Hawaii willen gaan!

Pfffffff, gewoon net als bij je vorige foto niet aan Hawaii gedacht. Hawaii staat hoog op mijn lijst van de overige staten die ik nog moet zien. Het is inderdaad prachtig en spooky te gelijkertijd.

In welk NP is dit?

Laat ik eens een gok wagen: Channel Islands National Park in Ca?

Helaas, verkeerd gegokt!

Volgende gok: Redwood NP, Ca?

Nee sorry. (eindelijk heb ik een moeilijke)

Grapjas :-). Ik zie een rots, strand en boompjes, ja en zee. Dat kan toch overal zijn, haha. Ik stap over naar de andere kant.

Nou zeg, ik heb de hele kustlijn op de kaart afgezocht en vind helemaal niks. Zit ik nou helemaal verkeerd te zoeken??

Jij voelt je nu zoals ik me gister voelde, toen jij jouw foto had geplaatst. Ik ben even gemeen, maar zeg nog even helemaal niets.