Spaanse Zinnen

Ik wil echt supergraag spaans leren…
Wie weet een heleboel spaanse standaardzinnen?
Mag overal over gaan!

thnx

Als je snel Spaans wilt leren kun je het beste denk ik een boekje kopen en wat standaard dingen leren over begroetingen, de-weg-vragen, etc. etc. Daarna is het ook handig om wat veel gebruikte werkwoorden te leren, zodat je wat eenvoudige zinnen kunt maken. En natuurlijk woordenschat is erg belangrijk en handig.
Ik heb zelf een site gebouwd waar je Spaanse grammatica kunt oefenen, hier staan vooral wat dingen over werkwoorden en vervoegingen. Kijk maar eens op: http://www.esfacil.eu/

Spaanse muziek (teksten) luisteren is misschien ook een idee en natuurlijk naar Spanje gaan (of een ander Spaanstalig land) om het te leren van de Spanjaarden zelf.

Buena suerte,
Mark

grin gewoon maar standaardzinnen opschrijven, maakt niet uit waarover?! Weet je hoeveel standaard zinnen er in taal te vinden zijn?! Misschien handig als je zelf wat meer moeite doet om er iets over op te zoeken, zeker als je het inderdaad zo graag wilt leren.

Zelf ben ik bekend met de website MailxMail.com. Daar vind je gratis (basis) cursussen. Zijn best goed. Volg deze link en ga dan onderaan naar de “Índice del curso”, daar vind je de hoofdstukken van deze cursus Spaans voor buitenlanders. (Is in het Engels)

Wat natuurlijk sowieso een optie is, om even te googlen. Dan vind je dit bijvoorbeeld. De eerste link is gelijk een gratis cursus van Teleac. Die is in het Nederlands en behoorlijk uitgebreid, zo op het eerste gezicht te zien.

Succes!

Liefs,
Carolina

Grasduin eens in de bijna 1000 posts over spaans op www.ikleerspaans.nl . Daar staan verscheidene bijdragen bij over standaardzinnen, zoek naar “survival spanish”.

hoi Pietmeijers , deze cursus is gratis ,ik volg hem zelf ook en de cursus is heel goed en makkelijk te volgen : www.livemocha.com . Veel plezier ermee! Peter.

probeer www.livemocha .com , dit is echt een goeie site om talen te leren en het is gratis

Een neem eens een kijkje op http://www.lesexpres.nl/spaans !

Groet,
Bart-Jan

Weten jullie ook een site waar je Spaanse tv kan kijken met Spaanse ondertiteling?
Thuis heb ik wel het kanaal van Andalucië, Madrid, Valencia etc… Maar zonder ondertiteling.