In het Bali-reiscafe dacht ik postings zelf te kunnen verwijderen en er een smiley voor in de plaats te kunnen zetten of -----maar er is een pagina vol met smileys !! Het is wel fleurig maar absoluut niet de bedoeling geweest.
Kan iemand van de helpdesk ajb die smileys verwijderen ?
Leontien nog een vraag : voor ieder bericht of reply krijg ik een email is dat hier de gewoonte ?
En op wiens tel. rekening gaat dat, Jullie zijn zo,n professionele site daar moet ik echt nog aan wennen, maar wel heel leuk tot nu toe!!
Je hebt waarschijnlijk per ongeluk in de instellingen aangegeven dat je automatisch op de hoogte wilt worden gehouden van reacties in topics waarin je hebt gereageerd.
Om dit uit te schakelen, ga je naar je instellingenscherm en vervolgens Wijzig opties…
Vervolgens zet je de optie “Standaardmodus voor abonnementen op onderwerpen:” (5e van boven) op “Niet abonneren”.
Bestaande abonnementen kun je verwijderen via Favorieten.
Dat is pas een service!! Ik dacht al dat jullie door mij failliet gingen.
Of ik door WWF, heb het bij de bank hier in RI meegemaakt dat ik smsjes en mails van hen zelf moest betalen, dat was een onaangename verassing.
Dank jewel voor de informatie, jullie zijn snel met reageren da,s heel prettig!!