Skileraar/ skilerares als skigids Oostenrijk of Italie gezocht

Ook voor het winterseizoen 2010-2011 zoeken we weer skileraren/gidsen.We organiseren skisafari’s in Oostenrijk en Italië. Als skigids ga je op pad met meer of minder ervaren skiërs, dus geen kinderen/ beginners op de oefenhelling. Naast het skiën krijg je als je wilt een stuk verantwoordelijkheid om met je team een bestemming te draaien. We zoeken daarom naast goede skiërs enthousiaste mensen die goed met groepen om kunnen gaan, goed kunnen samenwerken en een heel seizoen beschikbaar zijn.
Kijk voor onze activiteiten op www.snowemotion.nl en stuur een mail naar [EMAIL=“info@snowemotion.nl”]info@snowemotion.nl voor voorwaarden en termijnen,
Sportieve groeten namens
SNOW-E-MOTION

Hoi Allemaal,

Lees volgend blog en besluit voor jezelf wat je doet…

http://bornia.web-log.nl/weblog/2010/03/koude-rillingen.html

Het viel allemaal wat tegen voor Bram om zo te zeggen. Neemt niet weg dat deelnemen als gast super leuk is. Skisafari’s worden gelukkig ook door skischolen aangeboden.

hoi reginaphelangi,
leuk weer van je te horen en blij dat je ons de gelegenheid geeft het zure bericht recht tezetten. bram heeft nooit voor ons gewerkt vorig seizoen. hij had helaas het verkeerde diploma en nog wat andere persoonlijke zaken die niet bij onze gidsen passen.
wel hebben we hem een woning verhuurd en hem aan een skischool voorgesteld die hem wel wat werk heeft gegeven. hij is uiteindelijk in een woning van de skischool gaan verblijven maar vergat ons te betalen voor de tijd in ons huis. helaas moesten we dat wel aan hem vertellen. dat dat bij een “toevallige” toehoorder wat hard is overgekomen spijt ons natuurlijk zeer maar het blijkt dus wel weer dat hij/zij niet alle feiten op een rij had.
we kunnen alle potentiele gidsen dan ook geruststellen, geen rillingen of koude knuffelbeesten.
stuur even een mailtje en kom met ons op naar een super winter!
vriendelijke groeten,
namens alle zeer tevreden (ex-) gidsen van snowemotion

Lees anders dit blog eventjes:

http://sannewilweg.web-log.nl/sanne_wil_weg/2008/02/een-heeeeeeeeel.html

Ik citeer: ***kwam erachter dat Snowemotion uitgeschreven was bij de Kamer van Koophandel. Die ging zich toen vervolgens afvragen hoe het zat met verzekeringen van ons en van gasten, belasting, aansprakelijkheid, verantwoordelijkheid, inschrijvingen, namen enz ***

en

*** Dinsdag is met Harry van de skischool gaan praten en die vertelde dat je voor safaries je Landes-diploma minimaal moet hebben. Ik heb net mn anwärtzer en sabine helemaal niets. Officieel mag het dus helemaal niet!! En hij vertelde dat Snowemotion helemaal geen belasting aan de Oostenrijkse regering betaald, en dat ze de eigenaar daarom zoeken. ***

Ik weet niet wie dit berichtje hierboven geschreven heeft met de verwijzing naar die weblog (míjn weblog) maar ik vind het een beetje laf als je **anoniem **naar iemands anders site verwijst als het om zulke zaken gaat. Dit is namelijk vier jaar geleden gebeurt en is iets tussen mij en Snowemotion geweest.

Misschien naief van mij, maar ik heb die berichten destijds geschreven in de veronderstelling dat alleen familie en vrienden het zouden lezen. Na die jaren heb ik er niet meer naar om gekeken en ik ben er al helemaal niet vanuit gegaan dat mijn **persoonlijke **weblog gebruikt nu gebruikt wordt om andermans bedrijf zwart te maken, los van hoe ik hier zelf in stond en sta. Ik ben bang dat er dus niets anders op zit dan mijn weblog te verwijderen.

Ik zou het erg waarderen als degene van bovenstaande reactie de citaten weg zou halen, zijn/haar **eigen **ervaringen zou delen of in elk geval zou posten onder zijn/haar eigen naam.

Groetjes Sanne

Ik vind dit een beetje een rare reactie. Ik link door naar jouw blog die OPENBAAR is en dan maak jij mij uit voor laf.

‘‘als het om zulke zaken gaat’’ …??? wat voor een zaken? volgensmij zit er een steekje los bij jou.

Nou nou, volgens mij heb ik het allemaal op een hele nette manier verwoord en dan kom jij met steekjes los, dat hoeft nou ook weer niet.

Zoals gezegd heb ik die berichten nooit geschreven met de bedoeling dat het voor jan en alleman zichtbaar zou zijn, ik heb het adres destijds aan familie en vrienden gegeven.

Met zulke zaken bedoel ik zaken waarbij het een heen en weer gewijs is van welles/nietes en ik heb geen zin dat mijn ervaringen daarin gebruikt worden. Schijnbaar heb je zelf vervelende ervaringen met hen gehad, jammer, maar put daar dan uit. (Of niet)

Laten we het hierbij houden, volgens mij voegt dit namelijk niets toe aan bovenstaande discussie.

Groetjes Sanne

Nog één toevoeging, dit is míjn mening en heeft dus niks te maken met het wel of niet eens zijn met de werkwijze van snowemotion.

dag