SEX op vakantie..(Blanes) JAH,NEE,Misschien..?

Lief Klyn Konyntje. <3

Watskeburt??

Ik houd gewoon t topic in leven :banana:
Mwah, over mn maagdelijkheid valt te twisten:whistle:
Maar tegenwoordig draait alles zo om sex dat gewoon gezellig bij elkaar slapen niet meer kan omdat men ervanuitgaat dat er meer gebeurd

haha wat zeg je dat netjes!

Ohwjaaaa ?:stuck_out_tongue:
Ik slaap ook bij chantal zonder sex (a)

Dat is ook weer wat anders. Als ik erbij zou willen slapen dan veranderd dat de zaak meteen weer

Nee, want jij doet niet aan sex :stuck_out_tongue:

Fijn om te weten dat ik dus overal kan slapen :asleep:

Ik hou ervan om me in slaap te babbelen :love:

hahahaha dit is echt grappig, maar ik mag van mn ma vrij snel ergens slapen btw ook al is t n jonge… ze zegt altijd als je iets wil doen doe je het toch wel… en ja dr word wel altijd ged8 dat er dan meer gebeurd maar dat gebeurd ook wel vaak… tenzij je gewoon echt vrienden bent

beetje offtopic, maar weet nog zo’n camping in italie, allemaal die douchehokjes, maar je hoofd stak er gewoon bovenuit, dus iedereen gezellig met elkaar aant kletsen. dat was wel melig, was igg gezelliger als zo gesloten en still, in je 1tje douchen :yes:

Ik draag bij t slapen ook altijd vet coole boxershorts die gewoon te cool zijn om uit te trekken :whistle:

oh dat lijkt me zo ontzettend irritant :open_mouth: niet eens ff privacy :wink:

Ik wordt ook maar weer even actief dan he !
Blanes zit er zo snel aan te komen !
Mmm, om nog even terug te komen op ; sex&speeltuin…
Nee ik vind het totaal verschillend, toen ik 2 was kreeg ik een voldaan gevoel in een speeltuin, maar nu toch niet meer ! Dat zyn toch 2 verschillende dingen he.

En het geluid van de zee is wel fijn, maar dat is nog fijner als achtergrondmuziekje ! (6) Kun je van 2 dingen tegelijk genieten !

haha jaaa :wink:

maare, voor die mensen die over boxershorts wel of niet uittrekken gaan praten… ik ben geen maatschappelijk werker, dus hoef ik dat niet te weten!!
Als je nu eens vrouw was die over andere dingen uittrekken praat, dan
luister ik wel mee :stuck_out_tongue: maar dit keer niet, SORRY!

ik sluit me daar volkomen bij aan, en ik ben aan het aftellen: nog maar 5 dagen! :SPAIN:

lol nog maar 1.5 dagje :stuck_out_tongue:

Sleeeeeet, mond dicht :smiley:

Nog maar 5 dagen:P

damn, ik moet nog 13 dagen :sad: