SEX op vakantie..(Blanes) JAH,NEE,Misschien..?

Haha nare ervaringen…??:wink:

Nee, maar why zo sex lekkerder zijn als iets anders? zoals lekker op t strand liggen met muziekje, en zeegeluid etc, dat geeft mij bijvoorbeeld ook een voldaan en ontspannen gevoel. k geloof niet dat sex me dat meer zou geven

ruikt het hier naar a-sexuelen?
die mensen kom je ook nooit tegen, nja je moet zelf weten.
Maar 1 ding, “mensen zijn op de wereld om zich voort te planten”
dus daarom is neuken leuk en lekker :smiley:

nou ja, t spreekwoord gaat wel “oefening baart kunst”, dus goed oefenen voor een mooi kindje te krijgen. Maja, die oefening haal ik later wel dubbel en dik in, nu nog niet echt in mn gedachte

juist ja…

hehe ieder zijn eigen ding…

Ik lach je vierkant uit.

ik vind sex en de speeltuin een beetje kromme veregelijking maargoed zal wel aan de speeltuin liggen waar je vroeger hebt gespeeld :whistle:

hahahahaha :smiley:

maar opzich vind ik da Jaromir wel een goede mening heeft. En jah, ieder z’n ding hè… nix mis mee toch;)

Als je naar beneden scrollt bij http://www.superdudes.nl/jaromir dan zie je een aantal kleine artikeltjes die ik geschreven heb, die ook af en toe wat sexueel gericht zijn, en zeker de moeite waard om te lezen (ik heb ze met een humoristische tint geschreven, en met een kern van waarheid)
De artikeltjes staan gewoon tussen de “abou"t me” en “hobby’s” etc in

Restecpa :yes:

alleen geeft een speeltuin mij niet zon gevoel hoor…

WELLES.
De wipwap :smiley:

oke, oke, heb je n punt…

haha vandaag op slam fm, er is wetenschappelijk bewezen dat sex gezond is en het maakt stofje aan waardoor je knapper bent, je huid gaat meer glanzen, het maakt nog n stofje aan dat goed voor je is maar weenie hoe dat heet, je word er ontspannen van en nog wat dingen die ik ben vergeten :stuck_out_tongue: dus… wat gaan we vanavond doen

Hmmz, als dat waar is dat je dr knapper wordt, dan kan sex hebben maybe toch nog aantrekkelijk worden :ninja:
Geef eens een link naar je bron

ik heb slam fm geluisterd maar miss staat t ook wel op de site www.slamfm.nl :wink:

Nu snap ik waarvoor sommige jongens echt LELYK zijn.

muahahaha, kut die van mij is te lekker… die heeft het gewoon te vaak gedaan

als het een mooie meid is :slight_smile:

haha, als jullie zat zijn zal elke meid wel mooi zijn :devil: