Semi standplaats groepswandelreis in Alentejo, Portugal

Wandelen als middel om tot jezelf te komen in het rustige binnenland van Portugal.

Het unieke concept van deze 8 daagse wandelreis is met zorg samengesteld voor de wandelaar die zich prettig voelt in een kleine groep, waarin onthaasting, regelmatige stiltes en persoonlijke ruimte belangrijke elementen zijn.
Iedere deelnemer heeft de beschikking over een eigen kamer, de grote bagage wordt vervoerd tijdens de overnachtingen buiten de hoofdaccommodatie en alle maaltijden zijn inclusief.
De reis gaat gegarandeerd door en er zijn nog drie plaatsen beschikbaar.

Reisdata: 3 okt. tot 12 okt. 2016
Prijs p.p.: €650,00 excl. vliegtickets.

Website: http://www.ontspannen-wandelreizen-marokko.com/wandelreis-marokko/semi-standplaats-groepswandelreis-in-portugal/

Bericht was per ongeluk verwijderd, is nu hersteld. Al deelnemers voor de reis?

Dag Jeroen,

Ik snap je bericht niet goed. Wie heeft mijn bericht verwijderd?

Ja, deze reis heeft de status van gegarandeerd vertrek.

Vriendelijke groet,
Lia Smits.

Hoi Lia,

Iemand van het Wereldwijzer team had je bericht per ongeluk ‘soft’ verwijderd, waardoor het niet meer zichtbaar was. Maar dat is dus hersteld, je bericht is weer zichtbaar in het Portugal forum.

Hoeveel deelnemers heb je al en hoeveel deelnemers zijn er maximaal mogelijk?

Dag Jeroen,

Wel vervelend om te horen dat dit zomaar kan.

Er zijn 3 deelnemers, er kunnen er nog 2 of 3 bij. Hangt af van het feit of het alleenreizenden zijn of een stel.

Vriendelijke groet, Lia Smits

Je valt trouwens meer op als je een organisatieaccount neemt. Dan kun je de naam van je organisatie gebruiken, met je logo. Zie www.wereldwijzer.nl/reisaccount

Wat leuk Lia,
Ik heb even op de website gekeken, dat ziet er leuk uit. Zeker als je van wandelen houdt!
Organiseren julie ook reizen in andere regio´s van Portugal?

Abraço,
sofia

Dag Sofia,

Dank voor je leuke reactie.

Dit jaar houd ik het bij de Alentejo.

Voor volgend jaar heb ik het plan om in een meer noordelijke regio een wandelreis te organiseren.

Met vriendelijke groet, Lia Smits.