whaha sexy :lol:
Daaarom(L)
Ik vind het wel racistisch dat vrouwen niet hun topje uit mag doen en mannen wel. Ik ben stevig, maar ik zal nooit mijn topje/ t-shirt uit doen in de disco, want dat ziet er niet uit. Maar sommige dames zien er wel wat beter uit dan ik, maar die mogen van mij wel een topje uit doen.
Groetjes Christel
ik ben ook stevig dus ik doe me toppie ook nie uit maar alsk dun was dan hak dat ook wel uitgedaan hoowr
haha
Mensen die stevig zijn, zijn het gezelligst
![]()
nou ik ben redelijk slank… maar ik doe mn topje evengoed niet uit in de discotheek… ![]()
Ehj bmc als je mij niet begrijp …moet je zelf weten…heb ook nederlands gehad toch dus kan behoorlijk goed lezen …schrijven is anders maar ja dat komt om dat ik niet zo goed op z,n kop kan typen … maar wat ik wou zeggen is dat je het in een steegjuh kan doen en strand vliegtuig bossen discotheek MAAAAAAR je kan er maar 1 aan klikken bij die poll dus heel die poll klopt niet dus het suxxxxx en dan komt er nog is bij dat er amper verhalen bij staan … jij gaat toch ook niet naar een supermarkt om grindtegels te bestellen!!!
nou ja peace mensen
ff dolle ![]()
Maar ja jullie moesten maar is in zeeland komen kan je teminste in de duine de liefde bedrijven
of op bordesjuhs van strandhuizen
ZEELAND RULLLEEEZZZ
ach, ik doe 't ook niet uit ofz0 hoor… Mr je hebt wel van die meisjes die hebben van die net iets te kleine shirtjes aan ofz0, VETROLLEN¬¬
Ik vind het ook lelijk dat er vetrollen eronder uit komen. Ik heb daarom ook wat langere kleding aan, omdat ik stevig ben.
ik hoef niet naar zeeland om t in de duinen te doen die heb je hier in de bollenstreek in noordwijk, katwijk en scheveningen enzo ook wel
dus ach :lol:
Haha
fijn in de duintjes ja… snap dat nooit he… is een bed dan zo moeilijk aan te komen of vind je het lekker dat het zand je geslachtsdelen bijschuurd
fijn is anders :blink:
haha kzeg tog nie dak t daar gedaan heb? kzeg dat ik daar nie al1 voor naar zeeland moet
maar ach waarom niet is x ergens anders dan n bed dan? kan toch ook leuk zijn :lol:
Soms kan het niet anders… Ik zit met 7 mensen in een app. dus we hebben niet zoveel ruimte…
Maar het strand van Blanes is zeker oke hoor… (ben er vorig jaar ook geweest en het is best te doen ![]()
ben nog maagd,
1 van de weinige hier denk ik.
Originally posted by lloret2005@11-07-2005, 18:25:01
** ben nog maagd,
1 van de weinige hier denk ik. **
benk ook hoor…
miss. kom je wel je droom m/v tegen daar…
Een vakantievriendin zou wel leuk zijn :unsure:
ik zal vast wel kennismaken met een paar leuke meiden daar
Originally posted by lloret2005@11-07-2005, 20:16:17
** Een vakantievriendin zou wel leuk zijn :unsure:
ik zal vast wel kennismaken met een paar leuke meiden daar **
Die zijn er genoeg (wel zijn er heel veel mannen in lioret)… Maar in Blanes zijn er zeker genoeg…
ja maar ik denk dat het bij ons 2 toch op het strand MOET…
bietje moeilijk hè…ligt me maat ernaast ![]()
of hij moet ff op het strand slapen