San Francisco

Hallo allemaal,

Ik ben een jonge meid van 26jaar en wil in maart voor 2 of 3 weken naar amerika oa naar San Francisco. Aangezien er niemand van mijn vriendenkring mee kan,zoek ik hier naar mensen die mij willen vergezellen.
Ik heb nog niet echt iets gepland over hoe en wat,dus als iemand nog ideeen heeft,dan zijn die van harte welkom

groetjes

laureendje

heey, is 2/3 weken niet wat kort om genoeg te kunnen zien?
ik zat erover te denken om maybe 2 maanden te gaan in maart,
maar ik ben 20, dus weet niet of je dat te jong vindt om mee te reizen haha,
gr Mark

hey hey,je bent nooit te jong om wat van de wereld te zien,maar ik ga in augustus ook een maandje naar bali,dusse…moet met mn geld beetje verdelen.Anders had ik best een half jaar of langer door amerika willen rondtrekken.Misschien volgend jaar.
groetjes laureendje

Dag Laureen, ik ben vanaf 16 juni in san francisco, eerst een paar dagen voor een congres (werk) en dan wil ik ruim een week een auto huren en rondtrekken…heb je misschien zin om wat dagen mee te reizen?

Janneke

Hoi Laureen, ik ben van plan deze zomer (plannen zijn ongeveer rond juli) naar Amerika te gaan voor ongeveer 3/3.5 week. Ik wil familie opzoeken in Seattle, maar zie het ook zitten om met iemand rond te trekken. Misschien dat we iets aan elkaar hebben? Ik ben 24 jaar. Als het je leuk lijkt om in contact te komen en meer vragen hebt: [EMAIL=“a_spriensma@hotmail.com”]a_spriensma@hotmail.com.
Groetjes Anneke.

Hoi Laureen,

Ik ben Ronald (28 jaar) en woon in Rotterdam maar hoop weer snel naar Utrecht te verhuizen waar ik gestudeerd heb.
Maareh ik ben van 4 tm 8 augustus in San Diego :zon: voor een congres van mijn werk en wil daarna graag via de Highway 1 route omhoog rijden naar Santa Barbara & San Francisco. Daarnaast schijnt ook Yosemite National Park schitterend te zijn. Vorig jaar heb ik iets vergelijkbaars gedaan na een congres en ben toen via Route 66 naar Las Vegas, Death Valley, Zion en LA gereden. Was erg gaaf dus zou graag weer zoiets doen, laat maar iets weten als je misschien geinteresseerd bent. Verder heb ik ervaring met reizen in Thailand, Belize, Guatemala en Mexico.

Groetjes,

Sorry had maart niet zien staan…

Hi there!

Ik ben Than en ik wil heeeeeel graag weg uit nederland (voor eventjes, haha). Zelf had ik gepost of iemand met mij op avondtuur wil naar Thailand. Maar Amerika blijf me trekken. Ik ben al 2 keer in San Fransisco geweest. Mijn familie woont daar namelijk. Helaas was ik twee keer te reislustig en heb destijds niet de tijd genomen om Californie helemaal te verkennen. Nu ben ik o het momnt toch vrij om te gaan en te staan en overal voor elk avondtuurlijk opensta, dacht ik reageer maar even. Heb je al een reisgenoot? Reageer maar als je het wat lijk.

Groetje Than