Heeft er iemand praktische informatie i.v.m. Roquetas de Mar ? Onze keuze viel op hotel Topacio.
Ligt dit hotel ver van Playa de Cerrillos ?
Wij zijn naturisten en dit strand blijkt hiervoor dé place-to-be te zijn.
Heb ondertussen al heel wat negatieve reacties gevonden i.v.m. Roquetas de Mar door te googelen.
Is het er nu zo slecht ? Het hotel heeft wel heel goede reacties.
Waarom wij dan voor deze bestemming kiezen ?
Enkel uit financiële overwegingen.
Aangezien we reeds op reis waren voor 3 weken is het vakantiebudget al helemaal opgesoupeerd. Maar aangezien we nog een weekje verlof hebben… willen we nog maar eens weg begin september. Zullen hiervoor ons “noodfonds reizen” moeten aanspreken.
En vanuit België is dit de voordeligste bestemming (2 pers. - 1 week H.B. voor € 890).
Alvast bedankt.
Goedemorgen!
heel praktisch is mijn informatie niet. Wel ben ik net twee weken geleden in Roquetas geweest, en ik denk dat je moet afwegen wat je daar in dat weekje wilt.
Het gebied bestaa namelijk voor 80% uit fruit-en groente kassen en Roquetas ligt dan verstopt aan de kust. Er staan onnoemelijk veel hotels, en er worden er nu een heleboel bijgebouwd. Daarnaast zijn er ook veel barretjes en restaurantjes, en ligt alles vrijwel direct aan het strand.
MOcht je gewoon een week willen eten, zonnen en slapen, dan kan ik me voorstellen dat je voor Roquetas gaat (verwacht dan geen groen uitzicht het land in, want dat is dus wit van de kassen).
Hoe dicht het hotel bij het strand staat, weet ik dus niet.
Joop dat jullie hier iets mee kunnen. ’
Geniet ervan!