Rondtrekken November, maatje gezocht!

Lieve mensen,

Ik, Manon, 23, zou graag in November een mooie trektocht willen maken. Vanaf 1 november heb ik 3 weken de tijd, maar korter dan dat vind ik ook geen probleem.
Mijn voorkeur gaat uit naar Marokko. Ben hier nog nooit geweest en zou graag kennis willen maken met dit land! Van zen steden tot ver weg van de beschaving, de desert in. Hou er van om een stukje cultuur te combineren met de natuur en ook vind ik het leuk om het nachtleven van een land of stad te ontdekken. Niet iedere avond maar een paar keer moet kunnen! Ook ben ik redelijk avontuurlijk ingesteld van canyoningen tot paardrijden ik vind het allemaal even leuk!
Verder heb ik niet een enorm groot budget, dus reis ik wel het liefst een beetje low budget middels hostels etc.
Ik zoek alleen nog een maatje om mee te gaan! Dus lijkt het je wel wat, laat me maar een berichtje achter!

Ps. Marokko is een voorkeur, geen must :wink: andere landen uiteraard bespreekbaar!

Helaas kan ik niet echt een reisgenootje voor je zijn, maar ik kan je wel een ander land ontzettend aanbevelen en je daar evt meenemen het lokale leven in! Namelijk Kenia! Alles wat jij zoekt kan je hier vinden en lowbudget lukt hier ook zeker goed! Ik woon hier in Ukunda aan de zuidkust en kan je evt helpen aan contacten voor goedkope adresjes, safari, een local village experience (logeren in het kleihuisje van mijn zwagertjes in een dorp in the middle of nowhere) enz. En zeker hier aan de zuidkust kan je je ook goed vermaken met een nachtje stappen enz. (vooral vanuit het backpackershostel :wink: )

Ik heb pasgeleden ook een meisje geholpen dat alleen door Kenia reisde en dat is ook goed te doen met een beetje hulp van iemand als ik :wink: Zij reisde ook gewoon met openbaar vervoer, wat enorm veel geld scheelt. Ze begon in Nairobi, waarvandaan ze een safari naar de masai mara had. Daarna kwam ze vanaf Nairobi met de bus naar Mariakani waar ik haar ophaalde om haar mee te nemen naar het geboortedorp van mn man, waar ze dan (tegen een kleine vergoeding voor de familie voor voeding en onderdak) een nachtje sliep in het huisje van mn zwagertjes. De volgende dag reisden we verder via Mombasa naar de zuidkust.
Evt ben je natuurlijk dan ook van harte welkom om bij ons in ons huisje midden tussen de kenianen te komen logeren. Zijn we toch voor een stukje van je reis een beetje reisgenootjes :wink:

Nou ja, mocht het je toch leuk/interessant lijken, laat dan gerust iets weten, dan kijken we even verder.

(Ik zag dat KLM op het moment zeer voordelige tickets heeft naar Nairobi, en je kan volgens mij ook een ticket boeken voor de heenweg naar Nairobi en de terugweg vanaf Mombasa!)

Groetjes Marriette

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu