Rondreis Shoestring 13 oktober; reisgenoten gezocht

Hallo,

Ik heb de Single rondreis Thailand totaal geboekt voor 13 oktober maar helaas staat er nog niemand op deze reis!
Iemand zin om mee te gaan of gaan jullie allemaal op eigen gelegenheid?

Groetjes Cindy

Hoi Cindy,
Ik denk dat je beter je oproep hier kan zetten:

Een groot gedeelte van de mensen gaat inderdaad op eigen gelegenheid maar niet geschoten is altijd mis toch!

Gr Rik

Dank je wel Rik, heb het inderdaad daar ook opgezet!

Beetje leuke route?

Ja, het is 21 dagen en dan van Noord naar Zuid. En qua datum zitten we pcies goed in het Zuiden voor Full Moon Party op Ko Pha Ngan.
Jij al in Thailand geweest?

Ja ik kom er al vanaf de jaren 90 dus ben er wel eens geweest :wink::biggrin:

Voor jou de eerste keer?

Ja eerste keer Thailand idd, wel al in Maleisië en Singapore geweest maar dat is alweer 11 jaar geleden.
Mocht ik dus tips nodig hebben, kan ik bij jou zijn?! :wink:

Euhmmmm… Qua forum-afdeling zit je alvast goed! ;):chin: Welkom met al je vragen hier!

Grts,

Jelle

Ja hoor kom maar op met je vragen en mocht ik het niet weten zijn er hier genoeg die het zeer waarschijnlijk wel weten :dag:

Hi Cindy,

Wat grappig! Ik wilde ook meegaan met de rondreis van Shoestring maar dan Thailand totaal. Ik vlieg wel gewoon 13 oktober maar ga dus niet meer met shoestring. Heb jij inmiddels al plannen? wellicht kunnen we even contacten?

groetjes,
Linda

Hoi Linda,
Ik heb inmiddels mijn reis met Shoestring verzet naar 3/11 dus dan lopen we elkaar denk ik mis qua route. Hoop dat je via dit forum nog andere reizigers vindt! Goede reis en veel plezier!

grt. Cindy