Ik zie je berichtje juist van enkele maanden geleden. Heb je ondertussen al wat je zocht? Ik heb in Ghana gewoond en rondgereisd, dus ik kan je best wel nog wat tips geven, als je die nog nodig hebt?
Mijn vriendin gaat komende zomer stage lopen in Ghana (voor de tweede keer) nu willen wij ook Mali en Burkina Faso bezoeken. Helaas geeft buitenlandse zaken voor het grootste van Mali een negatief reisadvies (niveau 4) af. Heeft iemand enige ervaring met reizen in Mali of een bezoek aan het Noorden van Mali? Sorry voor de eventuele overlast (gezien het een Ghana forum is), maar er is geen Mali forum… Bij voorbaat dank.
Voorzichtig zijn, geen onnodige risico’s nemen, en nooit uiterlijke tekenen van rijkdom tentoonspreiden (dus ook niet in een 4x4 rondrijden). Veel plezier in Mali.
Vertel iets meer aub… Ben je al in deze regio geweest? Ik vraag me namelijk af of mensen al hebben gereisd hier… Het reizen met 4x4 zullen we inderdaad misschien na moeten laten, maar is het mogelijk om naar Djenné of Timboektoe te gaan bijvoorbeeld, enig idee? Bedankt voor je eerdere reactie!