Rondreis Australie vertrek mei-augustus 2008

Ik ben Arjan, ben 33 jaar en wil de komende 2 jaar veel van de wereld zien. Ik heb een paar jaartjes vrij genomen en heb de mogelijkheid om veel te reizen. Dit jaar(en/of volgend jaar) ben ik van plan om Zuid-Amerika, Azie en Australie te bezoeken. Aangezien ik ruim de tijd heb, komt het allemaal niet zo heel erg precies. Ik moet immers nog alles precies gaan plannen. Maar tussen mei en augustus zou ik graag vertrekken voor een rondreis door Australie van ergens tussen de 1 en 3 maanden. De preciese plannen heb ik nog niet. Ik ben erg flexibel in de duur van de reis en de tijden dat ik wil vertrekken.
Op deze manier probeer ik 1 of meerdere reisgenoten (m/v) te vinden, die eventueel interesse en de mogelijkheid hebben om deze reis samen te maken.
Heb je interesse, laat wat van je horen.
Arjan

hoi Arjan, ik werk in het onderwijs maar neem een paar maand vrij om rond te trekken. Denk aan Thailand oid. tussen juli en oktober 08. low price, duiken, relaxed. Reageer als het je iets lijkt. Groet, Johan

Hoi Johan,

Juli is op zich een goede maand om te vertrekken. Maar ik ga liever naar Australie om rond te reizen dan naar Thailand. In Australie kun je trouwens ook erg goed duiken.
Mocht het nog steeds interessant zijn, hoor ik het graag.

gr.,

Arjan