Over een aantal weken, begin Juli, vertrek ik op een roadtrip van hier naar Bishkek in Kirgizie. Het plan is om daar aan te komen rond half Augustus, dus de totale trip duur zal ongeveer 1,5 maand zijn. Ik ga met mijn eigen auto, en er zijn in de auto nog 1 tot 3 vrije plekken. De auto is geprepareerd voor de lange reis, met alle mogelijkheden om zelf te koken, slapen kan in de auto, in de tent of in hostels, couchsurfing, airbnb etc.
De geplande route voor de trip: Europa - Turkije - Georgie - Armenie - Georgie - Rusland (transit) - Kazachstan - (Oezbekistan) - Kirgizie.
Het is ook mogelijk om alleen bepaalde delen van de trip mee te reizen. Bijvoorbeeld vanuit hier naar Georgie (terugvliegen vanuit Tbilisi). Optie twee is invliegen in Georgie (rond half Juli) en dan kun Georgie en Armenie zien en terugvliegen vanuit hetzelfde vliegveld. Optie drie is invliegen in Georgie (begin Augustus) en terugvliegen vanuit Bishkek.
Over mij, ik ben 23 jaar, heb hiervoor diverse “overland” reizen gemaakt met eigen auto. Onder andere door West-Afrika, Europa, de US, en nu dus naar Azie. Ik heb ook een half jaar in Polen gewoond en ongeveer 2,5 jaar in Roemenie.
Ben je avontuurlijk ingesteld? Sta je open om nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe culturen te ontdekken, door prachtige landschappen te rijden, en de tijd te nemen om dit gedeelte van de wereld te ontdekken? Stuur dan een PB of plaats een reactie hieronder :wereld: