Ria stelt zich even voor

Ik heet Ria en ben getrouwd met Ad wij zijn pas gepensioneerd en willen graag wat meer gaan reizen. Wij komen uit de binnenvaart en willen nu ook graag andere gebieden verkennen. Wij hebben twee kinderen en twee kleinkinderen. :vak02:

Hoi Ria,welkom op wereldwijzer!
Spijtig dat je in je berichtje geen aanwijzing geeft qua landen dat je eventueel zou willen bezoeken in de toekomst.
Nou zal een paar tips geven waar je in kan verdiepen op je komende reis.
Nieuw Zeeland: Je hebt daar in feite de hele wereld in een land, je hebt bergen als in de Alpen, je hebt mooie stranden, je heb grote oude bossen, gletsjers, fjorden.
Hele mooie natuur, aparte, nergens anders voorkomende dieren. Hele vriendelijke bevolking en ook nog een groot stuk cultuur in de vorm van de Maori geschiedenis.
Patagonie (landstreek in Chili/Argentinie):
Mooie uitgestrekte vlakten, de mooiste luchten (wolkformaties) mooie en aparte dieren (mara’s, guanaco’s, maar ook pinguins en zuidkapers (walvissen)), mooie bergen (uitlopers van de andes). En een heel eigen weertype.
Yukon Territory: je waant je in de oude goudzoekerstijden.
Indien je van Afrika houd Ria,dan kan je evntueel deze landen bezoeken
Bwindi National Park in Uganda, waar je de gorilla’s kunt bezichtigen.
Chobe National Park in Botswana, Cape Cross en Etosha National Park in Namibie.
Maar eigenlijk heeft elk land zo wel haar eigen charmes.,zelf heb ik mijn hart verpand aan het mooie Thailand,maar dit is een andere verhaal.
In iedergeval wens je nog veel suc6 in al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Ria!
groet georgessiam.

wij denken eigenlijk meer aan voorlopig Italie en verder Frankrijk en Portugal bijvoorbeeld. Mijn man is 66 en wij reizen me de caravan. Ik kan helaas niet zo lang zitten dus we houden het bij het verkennen van de bovengenoemde landen

Ennn Natuurlijk de gedeelte van Nederland die heel interessant zijn. :vak02: