Reizen in NL met wegwerkzaamheden

Beste wereldreizigers/weggebruikers,

Na vier jaar studeren kan ik mijn opleiding afronden. Voor mijn afstudeeronderzoek heb ik echter nog uw hulp nodig, hiervoor heb ik namelijk twee enquête’s opgesteld.

De eerste enquête moet uitwijzen welke informatie weggebruikers willen hebben bij wegwerkzaamheden. Er wordt in een 4 tal verschillende situaties gevraagd aan welk informatie u behoefte zou hebben. De tweede enquête is bedoeld als aanvulling en controle van de eerste enquête en moet uitwijzen welke informatie het belangrijkste word geacht en of de informatie bijdraagt aan het verminderen van de hinderbeleving.

Het is voor mijn onderzoek dan ook van groot belang dat zoveel mogelijk mensen (die gebruik maken van de snelweg) deze enquete invullen. Als u weinig tijd hebt vul dan alstublieft dan toch de 2e enquête in.

Het invullen van de eerste 1e enquête kost u ongeveer 6 minuten. De link naar de 1e enquête is: www.thesistools.com/wegwerkzaamheden
Het invullen van de eerste 2e enquête kost u ongeveer 4 minuten. De link naar de 2e enquête is: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Bvd, groeten,

Bennie