Reizen en verblijven tegen kost en inwoning gezocht.

Hoi ,

Ik ben namelijk van plan 4 september 2012 op reis te gaan en te verblijven op plaatsen tegen kost en inwoning dit voornamelijk in de landen Spanje , Italië,spanje , Bulgarije , Kroatië.Maar sta ook open voor andere landen.

Ben al een paar maanden op zoek maar nog niet echt veel gevonden , het is wat kort dag maar probeer echt iets te vinden voor 4 september 2012 en andere bestemmingen / verblijven , dit tot januari 2013.

mocht iemand nog verblijfplaatsen / site’s of weten of berichten op deze site zijn geplaatst zijn die mensen nodig hebben hoor ik het uiteraard graag.

Alvast bedankt.

Leuk, ik ben ongeveer hetzelfde van plan, goed topic! misschien heb je hier iets aan: meld je aan bij het WWOOF project(je moet per land betalen geloof ik) kost 15 euries. Je krijgt een hoop plekken te zien waar ze mensen nodig hebben,waarvoor etc etc. dit gaat meestal om zwaar werk heb ik begrepen. Ook moet je interesse hebben in organish leven voor dit project, het mooie vind ik wel dat het een bruisende site is, en er snel gereageerd wordt. succes

Bedankt voor je reactie. Had vorige maand al op deze site gekeken maar vindt het persoonlijk erg onduidelijk.

Mochten er nog ideeën of tips zijn hoor ik dat uiteraard graag.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik kwam dit tegen in een ander deel van dit forum.

1 like