Reisverslagen

Ik ben nieuw op het forum en heb een vraagje:
Kan ik hier ook reisverslagen van Nieuw-Zeeland vinden?

Alvast bedankt.

Nee, je bedoelt"ik was daar en daar en deed dat en dat en dat was wel/niet leuk"?

Hebben we volgens mij niet over NZ, maar dat zou wel een leuk idee zijn! :smiley:

Bedankt voor je antwoord!
Ik heb ondertussen al de interviews gevonden over mensen die in Nieuw-Zeeland geweest, maar die handelen niet, zoals jij zegt, over waar ze specifiek zijn geweest, wel over nuttige algemene tips.

zoek je een verslag van bepaalde delen? Ik heb namelijk wel uitgebreid naar het thuisfront gemaild en geblogt, maar niet over alles wat we hebben gedaan (en is denk ik niet voor iedereen interessant om te lezen).

Gewoon eens google-en “nieuw zeeland + reisverslag” . Dat levert meestal wel enkele goeie verslagen op. Zo doe ik het steeds.

Ik had het eerst ook nog niet gezien maarrrr… hier op Wereldwijzer kun je ook bloggen! Bovenin staat een link “Blogs” en via je eigen profiel kun je blogs aanmaken. :slight_smile:

Kijk anders een op www.waarbenjij.nu en zoek op nieuw-zeeland, daar heb je zowel reisblogs als tips. Zelf vond ik de site rankers.co.ns errug handig: door en voor reizigers!

Hey Aviator,

Of er nu veel handige tips in staan is ter discussie, maar je bent welkom de blog te lezen die mijn vriend en ik hebben bijgehouden in NZ.

www.scribbles.nl

Groeten,
Ilonka

Sorry voor de late reactie, maar was op verlof.
Bedankt allemaal voor de reacties!

@Linleiden: het mag eigenlijk alles zijn. Het liefst specifiek over bepaalde delen, maar algemeen mag zeker ook.
@ Ilonka: Amai, wat een mooi verslag, bedankt voor de link!
@ Cyriellie: Dat had ik nog niet opgemerkt en is inderdaad wat ik zoek. Bedankt.
@ Sarah & Dodo81: Bedankt voor de tips, op google en waarbenjijnu heb ik ook al een paar leuke reisverslagen gevonden, maar ik vroeg me af of er hier op het forum ook reisverslagen te vinden waren. Bedankt alleszins voor de inbreng.

Zet dan ook gelijk wat foto’s in je profiel, die komen dan vanzelf in onze foto-sectie hier op het forum. :slywink: