Hallo allemaal!
Mijn naam is Yasmine en ik ben 25 jaar. Op 29 mei wordt ik echter 26 en ik wil mijn verjaardag graag vieren in Disneyland. Aangezien er op de 1ste juni ook de allereerste Princesses & Pirates Party is, wil ik die ook ineens meepikken. Ik zou willen verblijven in hotel Santa Fé, kwestie van toch die Disneymagie te hebben zonder dat de portefeuille protesteert.
Normaal gezien ging een vriendin van me mee, maar zij kan spijtig genoeg geen vakantie krijgen op het werk. Dus ben ik op zoek naar iemand op de kamer mee te delen en de tijd mee door te brengen (indien gewenst). Ik heb zelf een jaarpas, dus een reismaatje met jaarpas zou het makkelijkst zijn ( room only), maar ook zonder jaarpas kunnen we vast iets regelen.
Mocht je interesse hebben of meer info willen, mag je mij steeds contacteren op MJYM1985@hotmail.com
Groetjes!
( Ik krijg geen foto op mijn profiel, dus hieronder een plaatje van mijn Disneytrip in november 2010)
http://i647.photobucket.com/albums/uu199/MJYM_1985/disneyland%20november%202010/november20101007.jpg