hajhaj whoever wherever you are!! Ik ben op zoek (haha…ok niet al te grappig) naar een chille reisgenote die het nomadenbestaan gemist heeft, gepakt is door het reismicrobe of enig ander aandoening heeft en die december en januari 2010/11 vrij heeft kunnen krijgen in ons workoholic apelandje. Ok mss is dit wel te full on… buiten dat ik af en toe eens tegen mezelf praat is het mooi meegenomen de andere stv (alias soultravelbuddy ?) te ondersteunen in moeilijke momenten malaria/diarrhea of te lache gieren genieten van de meest onvoorziene omstandigheden. Met de laatste stb zijn we 4 jaar met elkaar zoet geweest tot onze wegen zijn moeten scheiden… maar na 28j actief op deze aardbol te zijn heb er nog niet genoeg van! Who feels the same?
Ik heb nog niets vastgelegd, niet moet alles kan (wel liefst een land/en dat ik nog niet bezocht heb… maar voor de rest vind ik alles wel boeiend! I like lowbudget and less tourists like me the better…
Heb je vragen spelfouten of andere weetjes, feel free as uy should be
grtjs
Hallo daar, ben zelf op zoek naar vreemde vogels die vast zitten,ik ga zelf als ik onderweg niet van koers verander richting bealirics, ik heb vroeger veel gereisd en zat laatste 4 jaar VAST in nederland, dus heb me weer uit me huis moeten wringen, alles in mijn caravan gegooid om mezelf weer te restylen als ik zo mag zeggen. (eind oktober begin november rij ik aan)
even beetje beetje voorstellen, tussen haakje ex dj, paintbrusher, cook, en levensgenieter, 30 plus wil zijn tai chi en yoga weer oppakken, gaat terug naar ibiza EIVISSA campsite om roots weer beetje te beleven.
vandaar zie ik wel weer of het oude griekenland door nemen of zo.
ben erg freeminded maar niet gek wel dwaas maar niet zot,
Heb veel om te delen, maar zoek geen gebruikers.
zoek gezonde gezzelie intelectueel prikkelde en creatieve mede reizigers.
Ik wil rond deze periode ook wel weer de hort op, maar max voor zo’n 2-3 weken… Bestemming maakt niet zo heel veel uit, als 't maar interessant en niet te koud is
Ik ben alleen geen reisgenote, maar een reisgenoot… :dag: