Reactie op bericht Truusje (21-09). Jammer dat het jou zo is vergaan. Ik zoek al een hele tijd naar een leuke reisgenote van tussen de 45 en 60. Het leven is geven en nemen en ik vind dat je je wel een beetje aan moet passen. Rekening houden met elkaar is heel gewoon. En ik zoek niet een reisgenote omdat een tweepersoonskamer goedkoper is. Het gaat er mij voornamelijk om dat je overdag niet alleen bent. Als het om de tweepersoonskamer gaat die zg goedkoper is kan je beter thuisblijven. Alhoewel dat natuurlijk altijd bespreekbaar is. Jezelf s’avonds kunnen terugtrekken in je eentje kan ook wel eens goed zijn. Een fijne vacantie mag wat te kosten. Of niet soms? Ik zoek een leuke aardige vrouw die zo’n 2 keer per jaar met mij op vacantie wil. Voorjaar een week / najaar een week, of iets langer. Ik wil graag wat van de wereld zien. Turkije, Andalusie, de States. Alles is bespreekbaar. Ben geen strandmens. Houd van goede hotels lekker eten en mooie natuur. Af en toe terrasje,sigaretje en s’avonds een wijntje.
Groetjes, Tooske -wed-54