Wie o wie heeft zin en tijd om er op uit te trekken naar Noord-Italie met de auto van Hemelvaart tot en met Pinksteren (17-27 mei)?
Ik denk eraan om aan te rijden op Milaan en via de kustlijn Toscane (Pisa en Florence) te bezoeken om vervolgens naar Venetie te gaan.
De terugweg langs de uitlopers van de Dolomieten via Oostenrijk naar Munchen voor een break en dan terug naar NL.
Ik ben 37, man, hetero en woon in Amsterdam. De auto heb ik al. Moet alleen nog de vignetten halen voor Zwitserland en Oostenrijk. Vakantie is voor mij:
[ul]
[li]De ene ochtend nog net op tijd ontbijt pakken en de andere ochtend vroeg op om iets leuks te doen
[/li][li]Even iets anders proberen dan de massa maar soms ook lekker de toerist uithangen en foto’s maken die iedereen al gemaakt heeft
[/li][li]Geen strakke tijdschema’s of een plan dat tot in de details is uitgewerkt. De basis staat er en de rest komt vanzelf daar ter plekke
[/li][li]Plezier, lekker eten, terras pakken en rondkijken, soms winkelen (tja… ben een fan van Italiaanse herenmode), relaxen, soms uitgaan, misschien museum, strand etc etc
[/li][/ul]
Lijkt het je wat laat dan een bericht achter via het forum of via een persoonlijk bericht. Wie weet tot binnenkort.