Welke leuke sportieve vrouw met dito uitstraling wil met de auto met mij; leuke man 48 jr. 1.72, 76kg , zeer goed verzorgd en goodlooking, jeugdige sportieve uitstraling, beschaafd, modern trendy en goede job, naar Lago Lugano en lago Maggiore. Periode begin september. Natuurlijk eerst kennismaking vooraf of er van beide kanten een klik is. MBO/HBO , breed georienteerd.
Hoi! Leuk dat jij ook naar Italië wil … en ook nog eens begin september. Misschien mijn oproepje onder de jouwe gezien? Ik ben een sportieve vrouw, 34 jaar, geen make-up trutje en ongebonden. Ik werk bij een waterschap (HBO-niveau). Wie weet eens samen afspreken en zien of het klikt? Ik zie je reactie wel.
Groetjes, Sharon (alias Zonnetje_erbij) :zon02:
Hoi Sharone
Nou dat klinkt leuk, ik wil graag in iedergeval foto’s naar je sturen dan zie je hoe ik er uit zie op de eerste plaats. Een foto is wel een momentopname maar dat weet je in iedergeval wat voor type ik ben.
mijn e-mail adres: [EMAIL=“francescodelacombe@hotmail.com”]francescodelacombe@hotmail.com
ik zie je reactie wel
gr
Frans
Hoi Frans,
Heb je mijn mailtje ontvangen? Ik ben benieuwd naar je reactie en natuurlijk ook naar je foto! ![]()
Groetjes, Sharon