Wie o wie heeft plannen om najaar 2009 of voorjaar 2010 naar Myanmar te gaan voor 3-4 weken? Tell me!
Groetjes,
Anouk (31jr)
Wie o wie heeft plannen om najaar 2009 of voorjaar 2010 naar Myanmar te gaan voor 3-4 weken? Tell me!
Groetjes,
Anouk (31jr)
Hoi Anouk,
Ik vertrek 25 - 08 vanuit Dusseldorf naar Bangkok en vlieg 24 - 09 terug. Ik heb nog geen accomodaties geboekt, wil rondreizen. Misschien kunnen we samen een aantal dagen reizen? Ik ben 33, woon in zuid limburg en ga voor de 1e x alleen naar thailand.
Groetjes,
Wendy
Hoi Wendy,
Aug/sept dit jaar is voor mij helaas niet haalbaar; het is te snel.
Veel plezier tijdens je reis!
Groetjes,
Anouk
Hoi Anouk,
Wat jammer! Ik hoop dat je alsnog snel op vakantie mag gaan!!!
Groetjes,
Wendy
Hallo Anouk, Ik vertrek zo’n beetje half januari naar zuidoost azie. Vlieg gewoon naar Bangkok, en vandaar verder. Myanmar staat ook ergens op het programma. In totaal ga ik zo’n 6-7 maanden weg. Heb jij iets van een planning gemaakt, van wanneer je waar ongeveer wilt zijn?
Groet Jeroen (31j)
Hoi Anouk,
Ik ga in november en december 2009 rondreizen. Ik begin met 3 weken vrijwilligerswerk in Cambodja (de 1e 3 weken van november dus), daarna ligt alles nog open. Myanmar lijkt me ook geweldig om te bezoeken! Dus om aan te sluiten bij Jeroen… heb jij een planning wanneer je waar wilt zijn??
Groetjes, Marjolein (27jr)
Ja ja, ook ik wil naar Myanmar! Dat blijkt helaas nog niet zo gemakkelijk… Ik vertrek begin november naar India, Sri Lanka, Bangladesh en hoop in januari met een vlucht vanuit Thailand dan toch Myanmar te gaan bereiken. Overland schijnt het niet te kunnen, zowel vanuit het westen (bangladesh/india) als het oosten (thailand) niet…
Ik hou me aanbevolen als een van jullie rond die tijd Myanmar aan wil doen!
Groetjes Susan (23 jr)