Reisgenootje Maleisie in 2012 gezocht

Hallo reizigers,

Ik zal mij eerst eens voorstellen, mijn naam is Mirjam, 24 lentes jong en woonachtig in Drenthe. In het dagelijks leven werk ik als commercieel medewerker binnendienst en ik ben op zoek naar een spontane, sportieve reisgenoot om 4 weken in maart/april of mei 2012 Maleisie/Borneo te doorkruizen (backpacken)>>>.

Tijdens mijn vakanties heb ik veel gekampeerd, al enkele stedentripjes naar Madrid, Barcelona e.d. ondernomen. verder al enkele keren naar Tjechie geweest om daar vrienden te bezoeken. Mijn hoogte punt was toch wel 3 maanden leven in een bergdorpje in de Himalaya in Nepal. Heerlijk back to basic, omgeven door de besneeuwde toppen van de Himalaya. Hier heb ik veel van de Hindu cultuur opgesnoven en geleerd en heerlijk gewandeld.

Verder houd ik erg van wielrennen, wandelen, lezen en gezellige dingen met vrienden te ondernemen.

Ik ben op zoek naar een spontane, sportieve jongen of meid van 20-30 jaar die net zoals ik wel ervaring heeft in reizen en zin heeft om de cultuur van Maleisie op te snuiven, lekker te wandelen, de bush bush in e.d.

Lijkt jou dit wat? Aarzel niet en schrijf een berichtje:)

Groetjes Mirjam

P.s. reacties mogen worden gestuurd naar: mirjam.deuten@live.nl