Lieve mensen,
Ik ben op zoek naar een reisgenootje in januari! Ik zou rond 2 januari weg willen voor ongeveer drie weken.
De kant van Thailand ben ik al eens op geweest.
Wie heeft er een idee en wil met mij mee? Wel naar een land waar de zon lekker schijnt.
Hoor van jullie!
groetjes Elise
Hallo elise.
Ik ben jeroen ben 26 jaar. En ga op 9 januari 2017 naar gambia voor 2 weken. Ik ga voor het eerst maar verhalen zijn goed elke 30 graden en het kost niet heel veel. Ga bij 2 Belgen logeren in gambia.
Laat me maar horen of je interesse hebt?
Groeten jeroen
Hoi Elise, ik ben nog op zoek naar een reisgenootje voor januari. Zat alleen zelf te denken aan 2 weken, maar zeker wel naar de zon!! Iets van Gambia, Mozambique of Kaapverdie… Maar ook andere bestemmingen zijn een optie. Hoor graag van je!! Groetjes Marijke
Sent from my F5121 using Wereldwijzer mobile app
Hey marijke!! Dat klinkt goed…
Wie weet kunnen we dan twee weken samen reizen… Ik wil er graag drie… Maar kan evt dan nog verder door…
Gambia lijkt mij niet zo aantrekkelijk… Kaapverdie schijnt ook niet heel uitdagend te zijn… Zat zelf te denken aan Argentinië of iets Afrikaans. Hou namelijk ook van safaries! Wil ook zeker wel naar een plek waar mooie stranden zijn😍
Stuur me anders een privébericht met je nummer… Kunnen we appen.
Groetjes Elise
Sent from my D5803 using Wereldwijzer mobile app
Hey jeroen…
Ik hou het even in mn achterhoofd! bedankt!
Zoek denk een iets veelzijdiger land
.
Groetjes Elise
Sent from my D5803 using Wereldwijzer mobile app
Oké is goed elise. Maar het land heeft genoeg te bieden als je goed zoekt vindt je genoeg. Safari tripjes naar bavianen en chimpansees en krokodillen poel en rivier cruise. Echte Afrikaanse markten. Als je meer wil weten hoor ik je graag. Groeten jeroen
Hey Jeroen, heb je prive bericht ontvangen alleen reageren werkt niet dus even deze weg. Gambia trekt me heel erg!!! Wat zijn precies je plannen en heb je al geboekt etc?? Groetjes Marijke
Sent from my F5121 using Wereldwijzer mobile app