Reisgenoot (v) Gezocht Voor Noordkaap

Wie ben ik?
Milos 32 Jaar vrijgezel en reizen is mijn passie. Na eerst 4 keer met interail in Europa te zijn geweest, heb ik na mijn HTS-studie in 1994 de trans-sirberie genomen voor me eerste wereld reis in voornamelijk Azie. In 1999 ben wederom vertokken voor 8 maanden met een alround de World ticket. En veel was niet geplant. In 2001 nog een reis in Zuid-Amerika en zo heb alle continenten gehad en meestal rond de evenaar. Daarom trekt me nu de poolcircel. En ik ben al eerder met deze auto naar de zwarte zee geweest.

Wie zoek ik, als reisgenoot?
Een reisgenote die bij het lezen van dit dezelfde goede gevoelens krijgt als ik. Avontuurlijk, doorzetter want er zullen wel kleine tegenslagen komen en een levensgenieter. Wel eerst een kennismaking, en open, eerlijk en direct is mijn levensmotto.

Plan:
Noordkaap; Het meest noordelijke puntje van Europe, het schijnt als je daar op het juiste moment ben de zon nooit ondergaat (midzomernacht). Via Duitsland-Polen-Litouwen-Letland-Estland-Finland-Noorwegen-Zweden-Denenmarken-Duitsland. Een rondje Oostzee dus.

Hoe?
Met mijn auto, Fiat Brava van 7 Jaar oud, diesel, groot genoeg om als tent te gebruiken. 220.000KM op de teller, spannend he, maar ik heb er alle vertouwen in dat hij het haalt.

Tijd?
3 Weken (23 dagen); Het is wat aan de korte kant maar dat is ook weer de uitdaging, je moet dus zeker houden van per auto reizen en I like to move it.

Reistijd en lengte?
100 uur, als alles goed loopt dus laten we het op 110 houden. 7000 km als we in een keer goed rijden maar dat ligt ook in de handen van de bijrijder.

Wanneer?
Ergens in July-Augustus

Overnachten?
Dat zal ongeveer 6 keer in een hotel/pension worden. 6 keer op de Camping en de rest in de Auto of ernaast in de tent

Wie rijdt er?
Ik zou alles kunnen rijden, maar als je er plezier in heb dan wisselen we af.

Kosten pp?
Pff geen idee, laat ik eens wat budgeteren. Brandstof €350, Overnachtingen €300
Eten drinken €200, Party €400 geintje 50-150, Tol-boot-bezienswaardigheden. €100
Totaal € 1000 p.p