reisgenoot m/v gezocht thailand ....

Hallo zal me ef voorstellen, ik ben kenny een 21 jarige jongen die graag op reis gaat. Ben afgelopen jaar alleen naar bali gereist en heb daar de boel een beetje verkent. Dit is me dan ook zeer goed bevallen, heb ook bij plaatselijke bevolking een paar dagen doorgebracht enzv heel alternatief maar prachtig. En natuurlijk voor dit jaar weer voor herhaling vatbaar, maar dan wel naar thailand. Zou graag door thailand heenreizen met als aankomst bankok en vervolgens naar beneden te reizen … Wanneer ik erheen zal gaan is me nog niet helemaal zeker , omdat ik met het behalen van mijn diploma zit dit jaar … Zeer waarschijnlijk zal ik rond mei vertrekken, maar ben zeer flexibel als je wat eerder of wat later zou willen vertrekken. Of het kan ook zijn dat we elkaar in thailand ergens treffen , is allemaal geen probleem.
Nou , heb jij zoiets van dat lijkt me wel iets, of ik wil hem wel beter leren kennen wat voor iemand hij is … Kom gerust langs op msn of stuur me mail … Groeten van kenny :slight_smile: